6
Mereka yang sedang mekar bercinta cintun mesti suka bunga kan. Sapa yang tak suka bunga kalau sang kekasih hati hadiahkan. Pasti muka asyik senyum memanjang dan terasa dunia aku yang punya..hohoooo..hangatnya waktu bercinta.

2 Stalks Mutual Feelings

2 kuntum bunga yang melambangkan 'Saling Cinta'. Cukup sempurna percintaan ni kan? Bila aku dan dia sama sama saling mencintai...dunia bagaikan aku yang punya!! Betul tak??
Dkna harap kisah percintaan korang kekal selamanya. Amiiiinnnn... :)

p/s : kalau tak saling mencintai itu namanya cinta sebelah tangan.

Dkna Abza ^-^

Post a Comment

adan said... 12/7/11 2:14 AM

kalau dapat sekuntum bunga je cane lak? maybe cinta bertepuk sebelah tangan kan.. ke hanya dia yg satu tiada pengganti..

Kak Mahh said... 12/7/11 5:24 AM

Ciksu ...ciklong nak banyak bunga..

Dkna Abza said... 12/7/11 7:44 AM

@adan heheee...cam pernah jer cinta sebelah tangan :)

@klong hahaaa..tunggu entry lain :D

DefarhanoVII a.k.a BoyPJ said... 12/7/11 8:22 AM

dkna dapat bunge eh... (",)
bes3x...

Nurul Jannah said... 12/7/11 1:18 PM

akak dapt bunga ek? sweeeeet :)

Dkna Abza said... 12/7/11 8:38 PM

@boypj & jannah
tak dapat bunga..p tengok bunga jer..hahaaaa

 
Top