2
Ya Allah...penatnya hari nie. Pagi tadi disebabkan sebuah kereta yang tetiba ajer tak nak gerak, duk tengah jalan sambil angkat kain depan tunjuk urat saraf kat kaki..ish!! malu...huhuuu.. Kenapalah kereta tu nak tayang body seawal pagi..bukan kereta dkna ok!!

Sedih bercampur aduk dengan adunan tepung gandum geram menyebabkan dkna lewat hanya 1 minit memberi kesan berwarna MERAH! Oh tidaaaaaaaaaaaaaaakkkkk.... tak percaya nie..dkna pon terpinga pinga..betul!! punch card dkna bulan nie ada color ... aaauuuwwww!! Dah masuk 4 tahun kerja, nie adalah kali pertama.

penat sangat!!

Kebetulan lak dkna kene buat kerja luar hari nie, masuk jer opis tak sempat nak buka pc bos dah panggil. Terus gerak ke opis cawangan Negeri Selangor a.k.a Shah Alam. Dari pagi sampai petang duk bertapalah kitorang kat sana..kononnya wat naziran..ermm..lebih kurang macam audit datang opis korang laaaa.. Check macam macam.. Korang yang kerja gomen mesti agak ke'cuak'kan bila dengar audit datang..hehee.. So, dkna lebih kurang camtulah..

Penat tau bila kita nak betulkan apa yang salah. Penat badan, penat otak, panat nak pikir, penat nak explain...ish..macam macamlah..Dan bila dah balik rumah, ada lak kerja yang nak buat..kemas bilik..dapur..basuh baju.. Yang pasti hari nie memang dkna penat sangat. Tak larat nak taip entry panjang berjela. Mata dkna dah nampak bantal jer nie. Nite kawan!!

p/s : dalam kepenatan dkna gagahkan tulang empat kerat nie tuk wat last entry for today

Dkna Abza ^-^

Post a Comment

zmah said... 13/7/11 5:55 AM

Cian ciksu...letih nanti ciklong belanja satay kajang tau!

Adylia Qarissa said... 13/7/11 7:23 AM

x sedap laaa..huhuu

 
Top