9
Sahur untuk hari ni dkna makan roti dengan telur hancur dan hotdog jer. Nie hari pertama dkna sahur kat rumah sewa dengan kawan kawan. Untuk 3 malam sebelum nie dkna sahur dengan kakak kat Penang. Makan kat kedai kakak jer. Makan free, order terus sampai kat meja.

Bila dah balik Putrajaya, kene masak sendiri la. Bagun, masak, makan pastu bersiap nak pergi kerja. Bila puasa jer mulalah demam, tekak kering, batuk dan badan pun panas sejuk jer.

Hari nie kene pergi opis sebab dah seminggu tak masuk. Pasti kerja melambak atas meja. Aikkk..time macam nie lah badan mula rasa sengal sengal, lenguh, selsema..rasa nak mc lagi untuk hari nie..heheheee

p/s : Semoga puasa hari ni diberkati Ilahi ... aminnn
Dkna Abza ^-^

Post a Comment

saya_arief said... 4/8/11 5:54 AM

wah.. sedap jugak kamu punye sahur menu ini hari.
:D

Dhiya Fariza said... 4/8/11 6:43 AM

selamat berpuasa :) interesting food for sahur hehe

Hafizin Jamil said... 4/8/11 6:48 AM

hehe..okey la tu..berdikari ye dkna..hak3

DefarhanoVII a.k.a BoyPJ said... 4/8/11 8:11 AM

dah seminggu tak masuk?....wah ...best lah yer.... (",)

hehe.....tlur hancur jek... :-)...bersyukur dgn rezki yang ade kan... mase pon xckup...bgn2 kene masak...hehe

Isteri Encek Bard said... 4/8/11 9:07 AM

sedap tu telur hancur

Dkna Abza said... 4/8/11 2:23 PM

@saya arief

yang nie jer membuka selera :)

@dhiya

selamat berpuasa jugak

@boy pj

ingat nak sambung sampai minggu depan...hahahaa

@isteri encek bad

menyelerakan... :D

sekamar rindu said... 4/8/11 7:04 PM

salam..

semoga dirahmati Allah swt selalu ..amin..

alfsfr.ali said... 4/8/11 7:07 PM

kdg2 least is more..sgt sedap walaupun simple..hahaha

Gua Syed said... 4/8/11 7:09 PM

igtkan br 1st time sahur td.. klu dok.. mmg kene sekeh ar.. hahaha

 
Top