9
Kari ayam dkna :p
Dkna Abza ^-^

Hari pertama dkna berbuka sorang sorang kat rumah...terasa sunyi lak haiiiii... kalau kat kapung mesti dah kalut nak berbuka kan..ermm...dkna masak kari ayam menu utama berbuka hari nie...

Berbuka sorang sorang pon syok jugak kan...selamat berbuka kawan kawan :)

Post a Comment

Kak Mahh said... 7/8/11 7:25 PM

Bestnya..ciksu apasal dok royak awal boleh pi buka sana? (cakap slanga kakak syasya)..

Dkna Abza said... 7/8/11 8:29 PM

sebab tak tau hari nie kene buka sorang2 heheee

Unknown said... 7/8/11 8:35 PM

jgn sedih2x ye dik...nanti buka sama2x kwn ye.

salam blog dr kak fazlina aka mia-ina.

akak link ur blog & follow k :-)
salam ukhuwah berterusan

Dkna Abza said... 7/8/11 8:52 PM

@mia ina
heheheee...baik akak :)

Kancil 8349 said... 7/8/11 9:05 PM

tu nama makanan memang macam tu ke? atau sempena tukang buatnya yang masih bujang...hehehe

org muo said... 7/8/11 9:45 PM

kari ayam anak dara!!! yg memasak mmg anak dara.. ayamnya? masih dara lagi x ha ha ha [gurau saja] :)

Belalang hijau Perisik said... 7/8/11 10:11 PM

hahaha x bley blah komen kat atas tu...perh! terbaik la pic tu ^_^

Nasz said... 7/8/11 10:11 PM

wah...kari ayam. suka makan ayam..hehe..

MOHD NASER.com

Dkna Abza said... 7/8/11 10:29 PM

@kancil8349
hahaaaa...yang memasak nie bujang lagi.. :p

@org muo
hahahaaa..tak pasti la bab ayam tu dara ke tak :D

@belalang hijau
hakhakhak...tau tak per ..nyummmmyy :D

@nasz
jarang jarang masak ayam, tetiba hari nie tersedap lak karinya..heheheee

 
Top