4

baru menjinakan anak tekak!!


Dkna Abza ^-^


Haaaa..nama pon dah pelik kan..ermm..dkna pon tak pasti apa sebenarnya fungsi pil nie..disebabkan makin hari makin susut badan nie, dkna terpaksa rela telan ubat nie..yang dkna tau ia sejenis vitamin c..



Ini pon sebab ada orang prihatin kat dkna, tu pasal beli kan..eh!! prihatin or sayang? erkkk...



Dkna memang suka makan jamu or pil tapi kalau demam or sakit dkna susuh nak makan ubat..pelik tak?? heheeee..kalau antibiotik lagi la malas tahap gaban...kene makan sampai habis..kadang kadang kita dah sihat tapi antibiotik tak habis lagi..nak tak nak kene jugak telan...



Baru jer cuba 1 bijik...just larutkan dalam air kemudian minum jer laaaa..rasannya sedap macam air mirinda oren...not bad laaa..dkna boleh telan walaupon dkna tak suka sangat rasa air mirinda oren...cuba habiskan manalah tau, kot badan dkna kembali ke berat badan asal... Kalau korang prihatin, tolong tekan SINI.



p/s : dkna harap bulan depan masih ada yang sudi sponsor REDOXON nie...heheee

Post a Comment

Elih Japahar said... 20/8/11 10:52 AM

Untung lah ada org prihatin, blogger prihatin ke? hhaha

Adylia Qarissa said... 20/8/11 11:46 AM

@elih
hahaaaaa...kalau ada blogger prihatin memang seronok la hidup :D

Adam Haiqal said... 20/8/11 12:13 PM

redoxon ni mmg elok dkna..:)
adam salu minum..xkira laa sehat ke tak sehat kann...sbb dia vit C kann?:)

Adylia Qarissa said... 20/8/11 12:17 PM

@adam
a'aaa..yang dkna tau vitamin c..baru 1st time cuba..heheeee...

 
Top