2
Dkna Abza ^-^

Wahhhh...tertiba jer lidah berbelit belit nak baca tajuk cerita dkna hari nie..mata lak dah jadi color biru laut..heheeee.. dah macam berada kat UK lak haiii...jauhkan..kononya kat sana tapi Ulu Klang pon boleh sesat.. :D



Haaa..hari nie rasa macam ada sesuatu..ermm.. sesuatu yang lain dari yang lain.. bukan sebab esok hari sabtu so boleh berjimba kat KL menghabiskan duit bonus sedangkan duit bonus dah licin pon..huhuuu....tapi hari nie dkna ada kejutan..ada something special for someone special.




Ada dua kejutan untuk hari nie..sesuatu yang tak pernah dkna buat sejak berusia tooootttt....opsss!! rahsia usia dkna yea..malu nak bagi tau korang...



Biarkan si dia bingung dengan pelbagai persoalan..haaa..macam gambar kat sini..Suka buat orang tertanya tanya..suka main teka teki...



Untuk kejutan pertama akan berakhir bila berbuka puasa petang nie...tapi kejutan pertama nie dia dah tau pon...ermm..kira kejutan jugak la yea....disusuli dengan kejutan kedua...tinggal 4 jam untuk semua nie..berbaloi dengan penantian dkna selama 3 hari akhirnya berakhir hari nie..apa pon dkna ucapkan terima kasih banyak buat saudara IDHAM...tanpa dia, tak akan ada kejutan kedua nie...

p/s : siapa saudara idham nie? Tunggu yea ^-^

Post a Comment

Fadzli Amir said... 19/8/11 4:33 PM

Kejutan..!!!tak dapat tangkap langsung....tak suka berteka-teki dan tak suka kejutan...tapi bila kena kejutan, senyum sampai telinga....hehehe

Dkna Abza said... 19/8/11 5:23 PM

@fadzli
tau tak per..pasti malam tidur dalam senyuman jugak..heheeee

 
Top