6
Dkna Abza ^-^

nie ha nak dijadikan cerita story kan..ermm..semalam dkna pergi makan kat kfc area kampung la kan..kononya kfc baru buka tapi dkna tak sure baru buka tu dah berapa lama buka...maklumla dkna balik kampung kadang kadang jer kan..

So nie 1st time dkna pergi makan kat sana..anak saudara dkna bukan main suka la kan..dorang dah pernah pergi so dari dorang jugakla dkna tau dah ada kfc kat situ...ermm..sesapa yang anak jati klate dang merantau ke KL pasti tau mana lokasi nie sebab korang yang dari arah KB - KL pasti lalu kat sini..

teka lokasinya :)

Yang pasti semalam memang ramai giler orang kat sini..dkna sampai sana lebih kurang pukul 930malam..dapat makan pukul 1100 malam...1jam setengah beratur untuk order makanan..punyalah lama kan..dah la pekerja dia nie ha muka semacam jer..nak lap meja sama banyak dengan tak nak lap..

Kat kaunter lak sibuk duk bersembang dengan kengkawan dorang..pelanggan kat depan mata sambil ambil pesanan sambil sembang dengan kengkawan..ish!! tapi yang paling menyirapkan darah dkna nie haaaa...minum air pepsi tapi rasa PAIPSI.....eja betul betul...PAIPSI!! Air Strawberi lak rasa PAIPBERI!!

Apa kejadahnya dorang nie buat macam nie..tak kesian ke bagi orang minum air paip..dah tak rasa gas langsung..ish..bukan dkna sorang yang rasa air paip tu, abang ipar dan kakak pon rasa gak..anak buah lagi laaaa..terus tak minum...

Kalau ikutkan hati nie nak jer pergi kat kaunter tu bagi dorang rasa..terus report!! Macam tak berbaloi lak bila beratur lama tapi mood jadi hancussss sebab air PAIPSI!!

p/s : sesiapa yang pergi kfc tersebut semalam pasti alami perkara yang sama dengan dkna...

Post a Comment

Mr.Baiz said... 5/9/11 12:09 AM

untungkan meniaga macam tu..adoi.ape da dorang ni

Namee Roslan said... 5/9/11 12:29 AM

em haah. diorg campur air soft drink with air pipe. serious. diorg nk jimat. jahat gila. pernah tgk video ayam kfc yang dia letak kt tapak kasut tu? geli..kenapa lah :(

sekamar rindu said... 5/9/11 12:39 AM

salam..

hehe..paipsi muarhhh saja.

selamat hari raya...

AzriDeris said... 5/9/11 7:17 AM

nie klu teka dapat hadiah x????

KFC kok lanas.....

Anonymous said... 5/9/11 12:26 PM

oh..kok lanas..skolah aku ngajar kawasan kok lanas la..sllu je g cni..hehe

zmah said... 5/9/11 1:23 PM

hahaaa...tu lah tak janji dengan ciklong dapat rasa paipsi tu...

 
Top