10
Dkna Abza ^-^


GEORGETOWN: Hanya kerana tidur terganggu akibat tangisan bayi perempuannya berusia sembilan bulan, seorang bapa 'naik hantu' dan tergamak menendang bayi itu dalam kejadian di rumah mereka di Lebuh Maccalum di sini, kelmarin.


Malah, dalam kejadian jam 7 pagi itu, lelaki berusia 26 tahun terbabit turut didakwa menghempas bayinya ke atas tilam sebelum isterinya cuba mententeramkan keadaan.


Bagaimanapun, tindakan isterinya menyebabkan wanita itu turut menerima padah apabila ditendang suaminya sehingga meminta pertolongan ibu mentua yang tinggal serumah dengan mereka.


Menurut sumber, kejadian malang menimpa bayi itu berlaku ketika ibunya berada di dapur membancuh susu dan meninggalkan anaknya bersama suami yang sedang tidur di dalam bilik.



“Lelaki terbabit terjaga daripada tidurnya apabila anaknya menangis sebelum menengking dan memarahinya.



Sumber : myMetro



p/s : layak ke nak di panggil 'ayah' kalau berkelakuan macam nie?

Post a Comment

orang muo said... 3/12/11 9:22 AM

bodoh punya bapak.. grammmmmmmm..dia ni smbhyang ke x,,,pelik prangai

khairul said... 3/12/11 9:47 AM

sewel punya bapak

My Life's Journey said... 3/12/11 10:12 AM

teruknya perangai ..buat pandai ..jaga tak pandai ..marah ni ... jahat2 ...

Aien Not Alien said... 3/12/11 11:36 AM

teruknya perangai..tergamak buat macam tu..mental ni...


tak tengok berita pun semalam..sibuk tengok hujan turun...berjaga-jaga...

Saiazuan said... 3/12/11 12:15 PM

teruknya!!! ish~

Dhiya Fariza said... 3/12/11 12:25 PM

astagfirullahalazim :(

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said... 3/12/11 2:13 PM

memang zalim tol.. kena hukuman bunuh baru bagus...

hyz said... 3/12/11 4:13 PM

bangang punya bapak!

L said... 3/12/11 4:54 PM

urm.. kursus kawin kene buat untuk orang dah kawin.. huhu

jom baca kejap..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/12/tuntutan-ifc.html

Cik Yatt said... 4/12/11 11:51 AM

sian baby tu....huhu

 
Top