2
Zizan Raja Lawak ft Dina - Selamat Tinggal (lirik)
Zizan Raja Lawak ft Dina - Selamat Tinggal (lirik)

Sebenarnya video nie seseorang bagi kat dkna melalui emel. Cuma baru hari ni dkna buka. Dia pesan 'harap hayati lagu2 baik '... Er...

Read more »

6
UUM Tadah Tangan
UUM Tadah Tangan

Assalamualaikum dan Selamat Pagi :) Hari nie dah penghujung bulan Jun. Sekejap jer masa berlalu. Pejam celik dah setengah tahun berada di ...

Read more »

2
Lenguh Mulut Sebab Galaxy!
Lenguh Mulut Sebab Galaxy!

The Mines 28 Jun 2011. Kisahnya bermula di SINI Z : Awak nak buat apa dengan galaxy nie? D : Saya nak pakai laaa Z : Saya tau..sekarang ap...

Read more »

3
Cinta Berlandaskan Nafsu?
Cinta Berlandaskan Nafsu?

Assalamualaikum dan Selamat Petang :) Mendung jer kat luar sana. Pagi tadi hujan selebatnya kat sini. Bila hujan confirm perut akan lapar....

Read more »

3
Nak Tapi Tak Dapat
Nak Tapi Tak Dapat

Assalamualaikum dan Selamat Pagi :) Cerita semalam bila diceritakan kembali ^-* Text Message 2.30 petang D : Datang amek saya kat opis te...

Read more »

2
Money Oh Duit
Money Oh Duit

Assalamualaikum dan Selamat Pagi :) money :) Dkna Abza ^-^

Read more »

4
Aku Kene Rasuk
Aku Kene Rasuk

Assalamualaikum :) Berdiri tegak bulu roma dkna sebab akak 1 opis dkna kene rasuk. Dahla duduk betul betul belakang dkna. Ishh..mujurlah dk...

Read more »

8
Ish!! Nak Yang Baru
Ish!! Nak Yang Baru

Assalamualaikum dan Selamat Pagi :) Mata dah tak boleh tidur sebab pukul 430 pagi tadi member 1 opis kol mintak tolong pick up kat Putraja...

Read more »

2
Daging Masak Merah Jadi Daging Masak Pedas
Daging Masak Merah Jadi Daging Masak Pedas

Assalamualaikum dan Selamat Malam :) Disebabkan siang tadi dkna puasa, so nafsu nak berbuka puasa tu mengalahkan orang afganistan yang tak...

Read more »

5
Touching Dengan Kawan Baik
Touching Dengan Kawan Baik

Assalamualaikum dan Selamat Tengahari :) Korang semua lunch kat mana? Mesti kat cafe opis masih lagi lengang, ramai yang keluar makan jauh ...

Read more »

4
Siapa Patut Disalahkan?
Siapa Patut Disalahkan?

Assalamuakaikum dan Selamat Pagi :) Dah beku kaki tangan dkna nie... Ada sesiapa yang boleh tolong panaskan tak biar cair balik yang beku n...

Read more »

2
Monday Blues
Monday Blues

Assalamualaikum dan Selamat Pagi :) Monday Blues... Hari ini mesti ramai yang mengomel sebab Isnin datang lagi. Kalau anak anak yang berse...

Read more »

2
Cerahkan Mata Kamu
Cerahkan Mata Kamu

Assalamualaikum... Gambar nie dkna snap 14 jun 2011, 930 pagi. Saja jer nak kasi korang tengak pic nie wat cuci mata...heheee... Sebenarny...

Read more »

2
Ice Room - Kajang
Ice Room - Kajang

Assalamualaikum dan Selamat Pagi :) Semalam dkna pergi makan ais krim. Kedai nie baru buka kat Kajang. Kalau kat Putrajaya tak wujud lagi ...

Read more »

5
Syookkk Suasana Kampung
Syookkk Suasana Kampung

Assalamualaikum dan Selamat Pagi :) Best kan kalau hari sabtu ahad ada kat kampung. Dkna ingat lagi zaman dkna kecik kecik, kalau arwah aba...

Read more »

2
Iman Suraya
Iman Suraya

Assalamualaikum dan Selamat Malam b agi dah nak tidur ...Selamat Pagi bagi yang belum tidur :) Tahniah untuk kumpulan Sepah sebab berjaya...

Read more »

2
Ben Ashaari Buat Dkna Menggigil
Ben Ashaari Buat Dkna Menggigil

Assalamualaikum dan Selamat Petang...:)) Dupdapdupdapdupdap ...oooo..ehhh..betul ke nie?? memang betol...laaa...ish... BEN ASHAARI ??? ...

Read more »

3
Lagi Penangan Gaji!!
Lagi Penangan Gaji!!

Assalamualaikum dan Selamat Tengahari :) Hari ini dah hari Jumaat, esok Sabtu dan Ahad. Mesti korang semua dah rancang macam macam aktiviti...

Read more »

1
: Renungan Jumaat 24 Jun 2011 -:
: Renungan Jumaat 24 Jun 2011 -:

“(iaitu) orang-orang yang melanggar perjanjian Allah sesudah perjanjian itu teguh, dan memutuskan apa yang diperintahkan Allah (kepada merek...

Read more »

3
Aku Kaya Di Negara Orang
Aku Kaya Di Negara Orang

Assalamualaikum :) Petang tadi dkna cerita pasal duit gaji, malam lak dkna nak cerita pasal duit jugak. Tapi bukan duit Malaysia, duit Ind...

Read more »

4
Penangan Gaji!!
Penangan Gaji!!

Assalamualaikum :) Hari ni sesiapa yang kerja gomen mesti seronok coz gaji dah masuk. Bolehlah keluar pergi makan, tengok wayang dengan bu...

Read more »

7
Baru Angka 100
Baru Angka 100

Assalamualaikum w.b.t :o Apabila penyakit 'M' menguasai diri, fail depan mata yang makin tinggi menggunung pon tak dihiraukan..Buta...

Read more »

1
Lif Menguji Kesabaranku
Lif Menguji Kesabaranku

Assalam dan Selamat Pagi!! :) Hari nie dkna masuk opis lewat 5 minit...ini gara gara lif buat hal..bukan lif opis tapi lif dekat rumah...i...

Read more »

5
Patung apa 2???
Patung apa 2???

19 mei 2001, 6pm -Gambar patung nie dkna ambik masa kat Bukit Tinggi...sampai sana lebih kurang pukul 12tengahari pastu check in kat Ambun ...

Read more »

3
Astro!! Macam Macam Ada
Astro!! Macam Macam Ada

alhamdulilah..baru jer selesai menunaikan solat zohor walaupun agak lewat ...kebiasaannya lagi lewat, terus sambung dengan solat asar...hehe...

Read more »

7
Masakan Padang??? makanan apa??
Masakan Padang??? makanan apa??

assalamualaikum dan selamat pagi semua ... ehemmm..ala ala macam cikgu yang baru masuk kelas untuk memulakan sesi pembelajaran :) seawal p...

Read more »

6
Seawal pagi di LCCT
Seawal pagi di LCCT

setelah sekian lama mengabdikan kenangan ketika lawatan untuk habiskan duit di negara orang...indonesia... malam nie baru dkna berkesempatan...

Read more »

3
mabuk NOVEL
mabuk NOVEL

haiii... sejak dua menjak nie tak tau kenapa boleh terjebak dalam dunia novel nie.. hari tu duk mabuk layan citer Nora Elena..sekarang nie m...

Read more »

0
renungan Jumaat 17 Jun 2011
renungan Jumaat 17 Jun 2011

“Sesungguhnya Allah tidak segan membuat perumpamaan berupa nyamuk atau yang lebih rendah dari itu (1). Adapun orang-orang yang beriman, maka...

Read more »

2
copy paste bulat bulat!!!
copy paste bulat bulat!!!

Selamat petang sabtu...hari ni dkna nak kongsi berita untuk korang semua...nie mengenai kisah kasih seorang ibu terhadap anak yang dikandung...

Read more »

1
sokong abg ben
sokong abg ben

sambil menyelam, sambil minum air...sambil bekerja sambil layan tenet..heeheeee..kunun2 nak hilangkan ngantok... alasaaaaaaaaannn jer nie.. ...

Read more »

1
hangout mestikah melaram??
hangout mestikah melaram??

Assalam..selamat pagi Jumaat :) kalo hari jumaat jer semua suka kan..kan..kan..betol tak?? yealah...kalo yang bekerja tu hepi sebab tengaha...

Read more »

0
: renungan Jumaat 10 Jun 2011 :
: renungan Jumaat 10 Jun 2011 :

“Dan sampaikanlah berita gembira kepada mereka yang beriman dan berbuat baik, bahwa bagi mereka disediakan syurga-syurga yang mengalir sunga...

Read more »

0
kenangan : sekolah menengah
kenangan : sekolah menengah

selamat malam...oppss..atau dah pagi sekarang nie?? ermmm..konfius ^_^... dkna baru balik dari kedai mamak p9... dasyatkan anak dara balik l...

Read more »

3
ish!! tak pernah jumpa lagi orang camni
ish!! tak pernah jumpa lagi orang camni

apa ke pelik bin ajaibnya manusia sekarang nie..memang pelik sungguh..tak pernah lagi dkna jumpa orang pelik camnie...tak tau nak habaq camn...

Read more »

0
Wedding : Eyna Part 1
Wedding : Eyna Part 1

untuk cuci mata sebelum melabuhkan tirai malam... nie waktu eyna sedang menunggu suami tersayang sampai p/s : dkna amek berkat kawan2 kaw...

Read more »

0
Gosip kahwin ... kahwin...
Gosip kahwin ... kahwin...

alhamdulilah...rezeki dari Allah, dkna masih lagi mampu untuk makan dan minum untuk hari ini...bersyukurlah dengan nikmat yang Dia bagi sehi...

Read more »

0
Tengok 'Video Terlarang'
Tengok 'Video Terlarang'

Assalam dan selamat pagi.. mulakan hari ini dengn senyuman yang paling menawan... hari ni dkna agak kelam kabut datang kerja coz pagi tadi...

Read more »

0
aduuuiii..penat!!!
aduuuiii..penat!!!

haiii...salam tuk semua pengunjung blog budak baru rajin menulis :) hari nie dkna masuk opis kul 1tengah hari tadi setelah berada di kampu...

Read more »
 
 
Top