11
Kiri Bekas Kekasih...Kanan Kekasih Hati
Kiri Bekas Kekasih...Kanan Kekasih Hati

Nie bukan cerita cinta tiga segi or cinta bersegi segi...nie cinta yang lahir dalam ikatan persahabatan. Pada pandangan dan fikiran korang, ...

Read more »

2
Seminar Untuk Penuhi Syarat
Seminar Untuk Penuhi Syarat

dapat buku untuk Seminar Gagasan Satu Malaysia Pagi tadi seawal 8.00 dkna berlenggang kangkung pergi dengar seminar untuk kali pertama bag...

Read more »

10
Wanita Adalah Unik
Wanita Adalah Unik

Bagi golongan lelaki, korang amat bertuah sebab miliki wanita dalam hidup korang..kiri kanan wanita kan..mak..akak..mak cik..anak perempuan....

Read more »

6
Wordless Wednesday (3)
Wordless Wednesday (3)

Dkna Abza ^-^

Read more »

11
Bila Lelaki Pergi Salon
Bila Lelaki Pergi Salon

Bagi aweks yang kat luar sana yang selalu teman balak pergi gunting rambut or cuci rambut korang perasan tak macam mana muka balak korang bi...

Read more »

29
BEN ASHAARI AJAK JOIN BLOGLIST BLOGGER BARU
BEN ASHAARI AJAK JOIN BLOGLIST BLOGGER BARU

Jom join segmen BEN ASHAARI Dkna Abza ^-^

Read more »

6
Bila Tengok Gambar Lama
Bila Tengok Gambar Lama

Teringat zaman muda mudi beberapa tahun lepas.. waktu muda remaja walaupun sekarang nie masih lagi di peringkat muda tapi membezakanya lebih...

Read more »

8
Dah Tunang?? Offline!!
Dah Tunang?? Offline!!

'saya pickup awak kat rumah ok..kita jumpa'... 'takpa, saya p jumpa awak kat luar dengan tunang saya'.. 'erk..dah tunang...

Read more »

6
Terima Kasih Tunaikan Janji
Terima Kasih Tunaikan Janji

pinjam sat!! Hari kedua masuk sekolah...mata mengantuk nak tunggu kelas ke2 untuk hari nie..kawan yang lain semua dah nganga mulut kat meja...

Read more »

3
Blue Mata Brown Ku
Blue Mata Brown Ku

Seperti yang dkna cakap tadi kan...kelas dkna sampai pukul 630 petang...tuk kelas pertama dah settle..korang dah tak ingat??? Klik SINI ok....

Read more »

4
Kelas Pertama
Kelas Pertama

Semangat betul nak mulakan hari pertama persekolahan...wah!! hepila sangat kan..esok lusa tak atau apa jadi. Dkna baru habis 1 kelas pasni s...

Read more »

4
Kematian Teoh Beng Hock
Kematian Teoh Beng Hock

Sape yang mati nie??? Korang mesti tau kan kes nie...dkna pon tau jugak tapi tak tau sepenuhnya pasal isu ini.. Setakat tau after Teoh Beng ...

Read more »

11
IDA : BLACK AND WHITE CONTEST
IDA : BLACK AND WHITE CONTEST

Dkna berminat nak join contest dari blog CIK IDA comey lotey nie...korang boleh tepek muka korang yang cute miut tu yea. Nie pic paling la...

Read more »

6
Kenapa Nak Touching?
Kenapa Nak Touching?

Nie lah kesanya kalau suka sangat main fb..kadang kadang fb nie boleh buat kita bergaduh sesama kawan sedangkan fb adalah pengikat silatulra...

Read more »

6
Korang Patut Jeles!
Korang Patut Jeles!

Pertama sekali dkna nak ucapkan terima kasih kat korang yang follow dkna melalui segmen BEN ASHAARI . Berbaloi join segmen nie untuk kenalka...

Read more »

18
Eeee...Cam Ginila Bos Perempuan!!
Eeee...Cam Ginila Bos Perempuan!!

Korang pernah tak dapat bos perempuan?? Atau sekarang nie memang korang dah berada dalam kelompok yang sama cam dkna? Kalau dapat tau bos pe...

Read more »

53
BEN ASHAARI CARI BLOGGER BARU JER
BEN ASHAARI CARI BLOGGER BARU JER

Jom Join BEN ASHAARI Tiap tiap hari baca entry abg ben..hari nie hati tertarik nak join segmen abg ben...dulu nak join tapi segan malu se...

Read more »

4
Kalau Dah Namanya Perempuan...hiihihiiii
Kalau Dah Namanya Perempuan...hiihihiiii

Niat dihati suci dkna nak update blog seawal jam 5 pagi. Kononya waktu tu banyak idea la kan..otak nie pon masih bersih dari kotoran kan..na...

Read more »

10
Relax!
Relax!

Bila intenet kat opis nie nak bermanja tak kira masa, nie lah kesanya...korang tengok pic sebelah nie haaaa.. Dkna rasa cam nak tidow jer.....

Read more »

5
Wordless Wednesday (2)
Wordless Wednesday (2)

Forever! Dkna Abza ^-^

Read more »

7
12 Stalks Be Mine!
12 Stalks Be Mine!

12 Stalks Be Mine 'Kau Miliku' untuk 12 kuntum bunga ros merah dari sang kekasih untuk menyatakan bahawa kau telah dimiliki. Merah...

Read more »

2
Lu Bikin Gua Hangit!!!
Lu Bikin Gua Hangit!!!

Haiiisss!! Memang hangit betul pagi nie.. Lu bikin gua berapi api bro..Lu nak main kasar tak bertempat bro..Lu memang tuuuuuuuuuuuutttt!! I...

Read more »

5
KeMALASan!
KeMALASan!

Bila kemalasan melanda diri nie, nak buat apa pon memang malas teramat sangat...adakah ini dinamakan 'monday blues'..?? Dari pagi s...

Read more »

6
10 Stalks You Are Perfect
10 Stalks You Are Perfect

Tak ada manusia yang sempurna atas dunia nie baik lelaki mahupun perempuan. Tuhan akan ketemukan kita dengan pasangan yang mampu menerima k...

Read more »

0
9 Stalks We'll Be Together Forever
9 Stalks We'll Be Together Forever

Maksud bagi setiap kuntuman bunga yang paling bermakna bagi dkna bila dapat 9 kuntum bunga rose merah yang membawa maksud "Bersama Sela...

Read more »

5
Renungan Pagi Jumaat 15 Julai 2011
Renungan Pagi Jumaat 15 Julai 2011

“Dan Dia mengajarkan kepada Adam nama-nama (benda-benda) seluruhnya, kemudian mengemukakannya kepada para Malaikat lalu berfirman: “Sebutkan...

Read more »

7
Ambik Jer laaaa
Ambik Jer laaaa

Faridah : Ina, kita nak sawi ngan karot sikit.. Dkna : Ambik jer la faridah..ina tak makan pon sayur tu..kang lelama buang jugak. Farida...

Read more »

3
Bapak Sokong Anak Merokok!!
Bapak Sokong Anak Merokok!!

Tak tau nak cakap apa dengan budak zaman sekarang. Baru cecah umur 13 tahun dah pandai merokok. Mana dorang dapat duit beli rokok tu? Orang ...

Read more »

2
i like working
i like working

Haaa..korang dah balik rumah ker?? Dkna masih ada kat opis. Sedang berkhidmat untuk negara dan menghabiskan duit kerajaan bayar bil api air...

Read more »

0
7 Stalks I'm Infatuated With You
7 Stalks I'm Infatuated With You

Sejuknya hari nie..kemalasan untuk p kerja melanda diri. Bangun awal pagi tengok kat tingkap angin kuat giler tanda hari nak hujan. Tak semp...

Read more »

6
McD oh McD
McD oh McD

Dah kecoh 1 Malaysia mcD wat sale...sana sini sibuk duk print kupon nak makan mcD. Kononya murah!! Berbaloi..buy 1 free 1. Dan untuk malam t...

Read more »

2
3 Stalks I Love U
3 Stalks I Love U

Indahnya bercinta kan. Kalau berjalan sambil berpegangan tangan supaya seluruh dunia tau bahawa kami sedang hangat bercinta. 3 kuntum bunga ...

Read more »

3
Wordless Wednesday
Wordless Wednesday

Assalamualaikum...selamat pagi :) nyummm...nyummmm :D Dkna Abza ^-^

Read more »

2
I'm so tired
I'm so tired

Ya Allah...penatnya hari nie. Pagi tadi disebabkan sebuah kereta yang tetiba ajer tak nak gerak, duk tengah jalan sambil angkat kain depan t...

Read more »

6
2 Stalks Mutual Feelings
2 Stalks Mutual Feelings

Mereka yang sedang mekar bercinta cintun mesti suka bunga kan. Sapa yang tak suka bunga kalau sang kekasih hati hadiahkan. Pasti muka asyik ...

Read more »

11
Bahaya Buah Durian
Bahaya Buah Durian

Ada sesapa tak yang tak suka makan buah durian?? Raja segala buah...rugi woooo sape yang tak suka makan durian. Sedap sampai menjilat jari. ...

Read more »

8
1 Stalk Only You!
1 Stalk Only You!

Makna bagi sekuntum bunga rose merah yang melambangkan 'Hanya dikau/cinta padang pertama' 1 stalk only you/love at firt sight Sesu...

Read more »

4
"SMILEY SUNDAY"
"SMILEY SUNDAY"

SMILEY SUNDAY: Adza Irdawati aka Mak Dara has created a new fun thing to post on our blog. All u need to do is to post a photograph of &...

Read more »

2
Harga Air Naik??
Harga Air Naik??

Haaaa..betul..dkna tak tipu. Buat apa dkna nak tipu korang. Ish!tambah dosa jer tipu nie. Harga air memang naik..berbeza dari hari biasa. Be...

Read more »

4
Nasi Lemak Ayam Dara Pesta Bunga
Nasi Lemak Ayam Dara Pesta Bunga

Aduuuuuiiiii....tahap kelaparan dkna dah memuncak nie..ermmm..dah tak tahan..tolong tolong tolong!! Nak kene siapkan sikit lagi kerja sambil...

Read more »

2
Bila KL Ditutup
Bila KL Ditutup

Hari nie tak boleh pergi mana mana.. Kalau ada niat atau terniat nak pergi sogo yang tengah sale gila gila tu tolong batalkan niat korang se...

Read more »

2
Korang Nak Tak?
Korang Nak Tak?

Disebabkan nafsu makan dkna petang tadi mengalahkan orang mengidam yang mengandung anak sulung maka dengan ini dkna telah me'rajin'k...

Read more »

4
Boikot KFC!
Boikot KFC!

Baru 2 jam lepas dkna habiskan 1 bungkus nasi goreng pataya tapi nafsu serakah makan dkna nie tak reti nak kenyang..ish!! membelakah aku?? ...

Read more »
 
 
Top