18
Jangan Kurang Ajar Sangat
Jangan Kurang Ajar Sangat

Dkna Abza ^-^ Orang yang suka masuk parking orang nie boleh dikatogerikan dalam golongan orang yang kurang ajar. Haaaa..korang tau tak kena...

Read more »

14
Wordless Wednesday ~miiiaaawww~
Wordless Wednesday ~miiiaaawww~

p/s : sakit mata??? hihiiiiiii

Read more »

18
Hari Berair Mata
Hari Berair Mata

Dkna Abza ^-^ Memulakan hari dengan lenangan air mata. Telah ditahan supaya ia tidak mengalir dari kaca mata tetapi apakan daya, air g jen...

Read more »

15
Penangan Atok
Penangan Atok

Dkna Abza ^-^ HULU LANGAT: Kehangatan berpacaran dengan lelaki bergelar warga emas tidak pernah pudar di hati Noraida Abdul Saman, 36, ...

Read more »

9
Anak tergoda dengan ibu
Anak tergoda dengan ibu

Dkna Abza ^-^ Haaa..anak kecil tergoda dengan chezy wedges. Wah!! menyelerakan anak kecil nie makan. Tak payah mak dan ayah bawak pergi kfc...

Read more »

14
Cheese Sudah Dipos
Cheese Sudah Dipos

Dkna Abza ^-^ Huh!! penat ... pepagi nie dkna buat senaman kaki berjalan menuju ke pejabat pos. Boleh tahan jugak penatnya walaupun tak jau...

Read more »

9
Last Day!
Last Day!

Dkna Abza ^-^ Dah sampai tempoh edah. Ermmm..terima kasih kepada mereka yang telah order cheese ngan dkna. Hari nie last harga promosi yang...

Read more »

9
Spontan Khamis ~ bujang vs kawen ~
Spontan Khamis ~ bujang vs kawen ~

Dkna Abza ^-^ yang bujang cakap ; 'hidup berfamily lagi best dari hidup bujang' yang dah kawen cakap ; 'hidup bujang lagi b...

Read more »

15
Cheezy Wedges Untuk Diedar
Cheezy Wedges Untuk Diedar

Dkna Abza ^-^ Alhamdulilah..rezeki dari Allah. Semoga Allah murahkan rezeki dkna untuk hari-hari berikutnya. Maaf buat kawan-kawan dkna d...

Read more »

10
Alhamdulilah
Alhamdulilah

Dkna Abza ^-^ Selesai sudah saat genting berada didalam dewan peperiksaan semalam. Alhamdulillah. Apa yang dinantikan hanyalah keputusan y...

Read more »

13
maafkan dkna
maafkan dkna

Dkna Abza ^-^ Maafkan dkna.,sesungguhnya kita sebagai manusia tidak terlepas dari melakukan kesilapan dan ada ketikanya dkna tidak mampu un...

Read more »

8
Dah Sunyi!!
Dah Sunyi!!

Dkna Abza ^-^ 4 hari rumah dkna riuh rendah dengan suara kawan-kawan sekolah. Hari-hari terakhir untuk ulangkaji pelajaran. Masih berbaki ...

Read more »

10
Tips Memerah Otak Dalam Dewan
Tips Memerah Otak Dalam Dewan

Dkna Abza ^-^ Musim peperiksaan tak kiralah diperingkat sekolah menengah atau ipt. Hari nie dkna baru selesai 1 paper. Ada 3 lagi paper yan...

Read more »

12
Wordless Wednesday ~im sowi~
Wordless Wednesday ~im sowi~

Dkna Abza ^-^ boleh tempah kat D'Kyra ...peramah dan comey orangnya :)

Read more »

17
Memerah Otak
Memerah Otak

Dkna Abza ^-^ Minggu nie merupaka minggu untuk dkna memerah otak kat dewan peperiksaan. Dkna start cuti 16 - 20 November 2011. Untuk sem...

Read more »

18
Promosi Tepung Cheese (wedges)
Promosi Tepung Cheese (wedges)

Dkna Abza ^-^ Alhamdulilah...dkna dah siap bungkus tepung cheezy wedges untuk blogger ummiarissa . Dkna tak sempat nak pos hari nie memanda...

Read more »

25
Teruja untuk terus berniaga
Teruja untuk terus berniaga

Dkna Abza ^-^ Sekarang nie dkna buat bisnes kecil-kecilan kat opis. Sebenarnya tak terniat pon di hati nak buat bisnes nie, saja jer dkna s...

Read more »

15
Renungan Jumaat 11.11.11
Renungan Jumaat 11.11.11

Dkna Abza ^-^ “Dan berimanlah kamu kepada apa yang telah Aku turunkan (Al-Qur’an) yang membenarkan apa yang ada padamu (Taurat), dan janga...

Read more »

14
Gelap giler! Pasti kena saman
Gelap giler! Pasti kena saman

Dkna Abza ^-^ Beberapa hari kat kampung, sesekali menjengah keluar rumah memerhati dan mengira berapa banyak kereta yang lalu lalang. Meria...

Read more »

10
Nikmat berjemur di bawah sinaran matahari
Nikmat berjemur di bawah sinaran matahari

Dkna Abza ^-^ Seperti yang sedia maklum, sekejap lagi dkna akan berangkat pulang ke pangkuan keluarga...eh! silap..ke kota metropolitan.. h...

Read more »

14
Wordless Wednesday ~FLY~
Wordless Wednesday ~FLY~

Dkna Abza ^-^

Read more »

9
Hari terakhir di kampung halaman
Hari terakhir di kampung halaman

Dkna Abza ^-^ Hari ni dkna dah ronda semua rumah mak saudara dan pak saudara. Beraya sebelum balik kl petang esok. Kalau kat kl, pasti dah...

Read more »

14
14 Jam Perjalanan
14 Jam Perjalanan

Dkna Abza ^-^ Perjalanan yang panjang untuk dkna semalam. Memang memenatkan. Perjalananan dkna dari putrajaya ke kelantan ambil masa 14 jam...

Read more »

10
Renungan Jumaat 4 November 2011
Renungan Jumaat 4 November 2011

Dkna Abza ^-^ “ Hai Bani Israil (1), ingatlah akan nikmatKu yang telah Aku anugerahkan kepadamu, dan penuhilah janjimu kepadaKu (2), nisca...

Read more »

15
Kurang dari 24 jam nak berangkat
Kurang dari 24 jam nak berangkat

Dkna Abza ^-^ Rasanya macam baru semalam bersalam-salaman dengan saudara mara, sepupu sepapat untuk bermaafan. Sekarang tiba masanya untuk ...

Read more »

14
Spontan Khamis ~ Ya Allah ~
Spontan Khamis ~ Ya Allah ~

Dkna Abza ^-^ .لا إله إلا الله محمد رسول الله .لا إله إلا الله محمد رسول الله .لا إله إلا الله محمد رسول الله p/s : dekatkan diri dengan...

Read more »

13
Bos berusia macam mak sendiri
Bos berusia macam mak sendiri

Dkna Abza ^-^ Gluuuurrpp!! dengar nama bos pon dah seram sejuk tangan kaki..bukan sebab takut tapi sejuk sebab kat sini tengah hujan lebat....

Read more »

15
Wordless Wednesday ~nyuuummyyy~
Wordless Wednesday ~nyuuummyyy~

Dkna Abza ^-^ p/s : lap mulut memasing yea :)

Read more »

18
1.11.11
1.11.11

Dkna Abza ^-^ Wah! dah masuk bulan november. Pejam celik dah sampai ke penghujung tahun. Cantik tak angka 1.11.11? agaknya ramai tak yang p...

Read more »
 
 
Top