25
Dkna Abza ^-^


♥ ♥ KELEBIHAN NIKAH ♥ ♥








♥ Saat akad nikah ~ dapat PAHALA!




♥ Suami peluk isteri ~ dapat PAHALA!




♥ Cium isteri ~ dapat PAHALA!




♥ Renung isteri ~ dapat PAHALA!



♥ Suami bekerja untuk cari rezeki halal untuk isteri ~ dapat PAHALA!




♥ Suami bernafsu tengok isteri ~ dapat PAHALA!



♥ Suami pegang isteri ~ dapat PAHALA!



♥ Suami marah isteri (untuk menegur) ~ dapat PAHALA!


♥ Suami imamkan isteri ~ BERLIPAT KALI DARAB TAMBAH kali kuasa dua 


PAHALA! (nak gtau banyaknya pahala ^,^)



♥ Suami ajar isteri fardhu ain ~ dapat PAHALA!




♥ Suami setubuh isteri ~ dapat PAHALA!



♥ Main kenyit2 mata dengan isteri ~ dapat PAHALA!



Allahu akhbar...SERONOKNYA...



p/s : mood tumpang seronok kawan2 kawen dan nak kawen :)

Post a Comment

Pen Biru said... 26/2/12 8:50 AM

mmm..no komen! :)

sea_lavender said... 26/2/12 9:05 AM

sume pahala~ terus rasa nk kawin heee...entry sea_lavender plak :: jodoh dan takdir ::

Kancil 8349 said... 26/2/12 9:40 AM

entri yang bagus

Bulan Syurga Firdausi said... 26/2/12 10:00 AM

betul.....smua pahala..smga bjaya lawan Dasim laknatullah dlm syurga cinta! :)

H.J said... 26/2/12 10:49 AM

dok tunggu bilo la nak jeput make nasi minyok ni..haha

Khairiz said... 26/2/12 11:35 AM

nice info la...tq :)

Muhammad Saiazuan Norhalik said... 26/2/12 4:23 PM

secara halal semua tu.. dkna ble plak? hehe

biela bell said... 26/2/12 9:23 PM

nie yg nak kawen cepat..hehe..pahala banyak menanti..

kay_are said... 26/2/12 11:08 PM

dah kawin sume pun pahala je ye.. untung sape yang dah kawin tu =)

jus kulit manggis said... 27/2/12 12:00 AM

saya jadi ingin menikah :D

obat alami asam urat said... 27/2/12 12:01 AM

kapan saya nikah ya?

ummiarissa said... 27/2/12 10:09 AM

jadi nak pahala lebih banyak lagi...silalah menikah dengan cepat..weeee....

C.M.A @ CikMoonAdnan said... 27/2/12 11:50 AM

duk tggu nak makan ns minyak kawan nie.. tumpang gembira utk mereka yg dah sampai seru utk kawen.. :)

mia-ina said... 27/2/12 5:39 PM

so, cepat2x la dkna kawin..kad x smpai2x lg pun..ble lg? :-)

Papa Mifz said... 27/2/12 6:57 PM

MMG SERONOK DIK OII!!

sitihanisahali said... 27/2/12 7:28 PM

subhanallah :) maha suci allah

Namee Roslan said... 29/2/12 12:59 AM

insyaAllah tak lamaa dah dkna ni...hehehe

ku-cit said... 29/2/12 2:15 PM

ni yg wat tak saba nak nikah...eheheh

cara pemesanan jus manggis said... 6/4/12 11:07 PM

menikah itu ternyata penuh pahala apa bila bernar2 di lakukan di jalan yang benar

mr.mcd34 said... 1/9/12 11:52 PM

Mcm kenal pengantin tu....Dkna bila lg?

Bro Framestone said... 2/9/12 9:46 AM

bagi suami kahwin lagi ~ dapat pahala he..23x


larikkkkkkkk

NUR AYNIE said... 3/9/12 3:17 PM

best tol kawen..hihihi

 
Top