Post a Comment

sea_lavender said... 16/2/12 7:35 AM

benar2 ~~ terasa sgt kate2 ni ...

aKSARAfENDI said... 16/2/12 9:06 AM

sbb org yg dicintai tu rasa org yg mncintai tu mletakkan kprcyaan yg tinggi...sbb tu dgn sng2 je kna bhong..

khairul said... 16/2/12 9:10 AM

ada betul gak tu dkna

H.J said... 16/2/12 9:48 AM

sori la..tipu dkna ari tu

Gen2Merah said... 16/2/12 10:48 AM

yaa, tu sebab jangan beri kepercayaan pada pasangan yang belum berkahwin 100%... ehee

Prettywrite said... 16/2/12 12:37 PM

sebab dia tak nampak dah keburukan pada org yang dia sayang tu..:)


@hola yna pun baru tahu pejabat tabung haji tu kecik jer rupanya..ingat semua level tu ofis dia..hehe

C.M.A @ CikMoonAdnan said... 16/2/12 2:26 PM

hmmm jgn letak kepercayaan 100% pada beliau.. hehehe

sekamar rindu said... 16/2/12 4:25 PM

salam..

setju dengan komen C.M.A. @ Cik Moon tu..

azam said... 16/2/12 4:53 PM

:) yelah .....

jadi kurangkan menipu orang tersayang

Rtp Farra Arisha said... 16/2/12 5:10 PM

jangan bohong, nanti ketahuan :'D

ieda said... 16/2/12 7:06 PM

setuju
sbb tuuu jgn letakkan rasa cinta itu 100% ... simpan sikit buat diri sendiri ;)

❤~Emma Abduh~❤ said... 16/2/12 7:32 PM

kerana dy ingin mempercayai kekasihnya ....(act dy takut nak hadapi kenyataan y dy d tipu)

Ezad Skytech said... 16/2/12 8:43 PM

sekali da berbohong mesti akan diulanginya semula...huhu~

kay_are said... 16/2/12 9:25 PM

tak semestinye.. depend gak kat sesorang tu kan? =)

EmpayarUtama said... 17/2/12 3:40 AM

Baru nak belajarlah ^_^

adan said... 17/2/12 5:21 AM

berbohong untuk menjaga hubungan.. kadang2 berlaku..

MaryaYusof said... 17/2/12 10:44 AM

Dalam perhubungan perlu saling mempercayai ttp jgn terlalu percaya :)

 
Top