18
Dkna Abza ^-^


Kalau sebelum nie dkna dapat komen sebegini.






Rasanya untuk hari nie tak perlu dkna cuba sembunyikan sape pemiliki komen kat atas sebab untuk kali ke 2 dkna dapat komen dari orang yang sama seperti dibawah.





Entah apa puncanya dia komen sebegini. Kalau nak boikot kerajaan sekalipun perlu ke komen kat sini? Kalau rasa nak tegakkan keadilan biar dengan cara yang betul.

Apa faedahnya tinggalkan komen macam tu? Nak tunjuk kuasa? 

Atau blog dkna nie ada unsur POLITIK??

Atau mungkin disebabkan dkna kerja di PUTRAJAYA, so dia nak hentam orang dengan komen macam tu? Tak masuk akal!!

Tapi terima tetap ucapkan terima kasih sebab jadi pengomen tegar dan sudi terjah blog dkna. Lain kali terjah sini lagi yea...wakakakkakaaahhh

p/s : tergelak sorang-sorang sambil taip entry kat tab :)



Post a Comment

C.M.A @ CikMoonAdnan said... 2/3/12 5:09 PM

haha... sepanjang follow blog dkna.. rasanya takde pon dkna nak citer pasal politik kan..

alahaii.. apa laa masalah pengomen tu tu erkk..

kalo xsuka gomen pon.. xyah laa kaco blog org sampai camtu skali..

*jgn layan sgt org gini tau... hati dia semakin hitam tu.. sebab asyik duk cari kesalahan org lain..

nurmujahidah said... 2/3/12 5:36 PM

tak perlu layan,,,,, bla3,, orang camtu dengki,,

Kancil 8349 said... 2/3/12 6:25 PM

pendengki yang dibayar dengan dosa...

biela bell said... 2/3/12 7:51 PM

hadapi komen seperti ini dgn senyuman k :)

Ahmad Zaki said... 2/3/12 8:42 PM

Assalamualaikum.....

Ramai blogger seperti itu adalah blogger yang menyamar dengan imej "pihak bukan kerajaan pemerintah semasa" dan membuat komen sekadar untuk provokasi agar rakyat semakin membenci dan meluat dengan "pihak bukan kerajaan" itu.

Mereka hanyalah blogger yang diupah oleh puak-puak tertentu untuk membuat kacau dan membuat fitnah. Saya sangat-sangat percaya orang seperti ini bukanlah wakil dari "pihak bukan kerajaan" sebaliknya hanyalah si penyamar yang terdesak untuk membuat fitnah dan kekacauan di internet, lebih2 lagi hampir tiba musim pilihanraya.

Blogger dalam artikel ini sengaja menggunakan gambar isteri kepada ketua "pihak bukan kerajaan" untuk meyakinkan pemilik blog dan para pengunjung yang lain bahawa dia adalah "pihak yang satu lagi", seterusnya agar membenci "pihak bukan kerajaan" itu.

Ada kemungkinan juga blogger berkenaan sama tempat kerja dengan pemilik blog. Manalah tahu ada kawan sama tempat kerja yang dengki.....

Paling penting kita semua tidak mudah percaya dengan pembawa cerita yang tak tahu hujung pangkal kebenarannya dan jangan terus percaya aatau taksub dengan sesuatu khabar, lebih2 lagi berita dalam media massa yang berat sebelah. Perkara baik yang dibuat orang lain banyak juga tetapi yang difokuskan hanyalah perkara yang dianggap buruk dan mencari kesalahan orang lain saja.

Hati-hati juga dengan "talam dua muka". Apa yang saya nyatakan di sini berdasarkan pemerhatian saya sendiri sejak tahun 1998.

Muhammad Saiazuan Norhalik said... 2/3/12 10:40 PM

benci tul orng yg dok pk orng keje krajaan ni x buat keje, mkn gaji free.. ish~

ABU said... 3/3/12 5:16 AM

Errr.. Motiff diakomen macam tu.. Samada menyamar atau tak tapi jelas. dihati dia ada unsur penyakit hati..

Hafizin Jamil said... 3/3/12 11:44 AM

peminat misteri kot...

LydSunshine said... 3/3/12 2:13 PM

Kot2 dia tu org yg awk kenal? Dan dia ada benda yg tak puas hati dgn awk. So, ID tu hanya penyamar. Agaknya la.

LidiaSuraya said... 3/3/12 10:14 PM

Ala x yh layan.. Buat- buat x nmpk je laaa :)

Namee Roslan said... 4/3/12 2:04 PM

em peliknya. kenapa tiba2 dia datang nak huhahuha pulak kan. tibe2 libat politik plak kt sini.

Hanih Borhan said... 4/3/12 9:34 PM

Hahahaha, lawaklah dia tu... Apa masalh dia, hahaha...

FIFIEY LYCHEE MARATION said... 4/3/12 9:38 PM

Balas lah balik macamni:
Awak bukan aishwaria rai untuk saya teruja dengan teguran itu...

haha, pandai je fifi mengajar:p

shat_mashuri said... 4/3/12 10:59 PM

org kalo kpale dh pkir politik je.. sume dia nk politikkn.. hehehe

khairul said... 4/3/12 11:41 PM

sabar yer dkna...manusia ada mcm2 jenis

Ezad Skytech said... 7/3/12 8:28 AM

buat tak layan je dgn org mcm tu dkna...

Dhiya Fariza said... 7/3/12 5:32 PM

sabar banyak-banyak k dkna. kadang kadang ada org suka sgt tinggalkan komen walhal dia tak tau siapa kita, apa kita selalu tulis, tapi sesedap hati sedas bagi komen mengarut. macam dia terlebih tahu/kenal kita. padahal komen dorg meyimpang ke laut.

TanpaNamaDer said... 29/5/12 4:33 PM

itu pun ada org tak puas hati ... adeh !!!

 
Top