Post a Comment

awek retro said... 21/3/12 8:13 AM

naaaaakk!!! mane nak carik eskrim cengini zaman sekarang kan...huhu

Kakzakie said... 21/3/12 8:33 AM

Tempat kakak ada jiran belakang rumah memang berjual macam-macam aiskrim jenis ini. Kita panggil airkrim Malaysia...

C.M.A @ CikMoonAdnan said... 21/3/12 9:05 AM

sama laaa...dah lama tak makan aiskem asam boi... last masa sekolah.. tu pon sebab mak buat meniaga...

azam said... 21/3/12 9:36 AM

fuh...terangkat

susah nak cari kordial dia lah...rasa pun macam lain dah sekarang

Elih Japahar said... 21/3/12 9:48 AM

Teringat zaman kanak-kanak dulu, suka sgt makan ni..biar demam cr benda ni juga LOL...

Pen Biru said... 21/3/12 9:57 AM

mak akak buat aiskrim ni dkna..buat jual..ini yang paling laku sebab ada asam boi d dlm

WuMing said... 21/3/12 10:14 AM

Sedapppp....lama dah tak makan...

fazrulnoor said... 21/3/12 10:52 AM

sama la..lama x makan..sedap nyer..nak

hyz said... 21/3/12 11:33 AM

dulu aku jual eskrim ni. aku wat sendiri!

Rtp Farra Arisha said... 21/3/12 2:33 PM

es krim ini extra super sedap! :)

L said... 21/3/12 3:04 PM

kat masjid cini. tiap2 hari jumaat ada org sedekah kat budak2.. huuu penuh budak beratur...
jom tambah ilmu sikit..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/03/turunnya-nabi-isa.html

[sutera kasih] said... 21/3/12 4:12 PM

lamanya x makan eskrim asamboi...

Ezad Skytech said... 22/3/12 3:11 AM

susah nak jumpa da jual kat mana2 sekarang ni...heee~

Dhiya Fariza said... 22/3/12 3:29 AM

mana nak cari ni kat tempat dhiya :(

Bulan Syurga Firdausi said... 22/3/12 11:14 AM

smlm baru mkn hehehe dgn askrim milo :D

khairul said... 22/3/12 4:05 PM

payah nk cari skarg ni

c'axoera ヅ said... 22/3/12 4:42 PM

lama tak makan aiskrim ni...!

Lizzie Yasmin said... 23/3/12 3:32 PM

Terliurnya.. dah belasan tahun tak makan, agaknya adik aku pernah tak makan ais nie.. Ada lagi ke sekarang?

Namee Roslan said... 23/3/12 8:52 PM

dkna buat namee dahaga! :(

 
Top