17


Dkna Abza ^-^
isteri curang dengan bapa
Dipetik dari myMetro


ALOR SETAR: “Saya melihat sendiri isteri saya dan ayah berpelukan masuk ke dalam sebuah kondominium. Ketika itu, lidah saya kelu dan tidak dapat digambarkan remuknya perasaan saya.
“Tak sangka ayah melakukan perkara terkutuk dengan menjalinkan hubungan dengan isteri saya,” keluh seorang lelaki selepas membongkar perlakuan jijik dua individu yang amat disayanginya.

Suami itu yang mahu dikenali sebagai Azmir, 30, berkata, amat sukar untuk dia menerima kenyataan pahit itu, namun itu hakikatnya biarpun tidak pernah terlintas di fikirannya perkara sedemikian boleh berlaku.



“Perkara ini sudah terbukti benar. Bukan saja saya melihat sendiri kecurangan mereka berdua, malah isteri saya juga turut membuat pengakuan,” katanya.




Azmir berkata, dia tidak menyangka isterinya yang dinamakannya sebagai Zura, 25, dan bersikap lemah-lembut itu curang, malah melakukan perbuatan keji bersama ayahnya sendiri yang berusia 50-an.





Masih ingat tak dengan entry luahan hati dkna tentang Orang Ke-3 Dalam Hubungan? [LINK]. Kalau dah jadi kes macam nie, si suami nak salahkan siapa? Isterinya atau bapanya? Memang amat pedih bila terjadi hal begini. Orang ke-3 dalam hubungan suami isteri lebih teruk kesanya daripada hubungan yang belum sah. 

Semoga kita semua dijauhkan daripada perkara sebegini. InsyaAllah!

Post a Comment

Kakzakie said... 28/4/12 9:55 AM

Lihatlah betapa bila agama dipinggirkan tidak mustahil perkara mungkar begini berlaku depan mata

ieda said... 28/4/12 10:05 AM

aduhh sunnat kasi putusss lah bapa dia punyee tu ! .. x sedar dah tua ..
nie lah kalau syaitan ashik duk bertengkek atas tengkuk ! ..
haaa amikk marah dah nie .. sakit ati baca kisah nie dik huhuhuh

ikatankasihku said... 28/4/12 2:40 PM

macam2 hal dunia sekarang

Ezad Skytech said... 28/4/12 5:54 PM

macam ni pun ada ke..adehh..

kak mah said... 28/4/12 6:30 PM

Bakpo jadi lagu ni?
FB mano hapus kiro ko?

Kancil 8349 said... 28/4/12 7:49 PM

teruknya...moga menjadi pengajaran untuk kita semua

aimaniman said... 28/4/12 9:55 PM

orang ke-3 yg x dikenali x la sepahit orang ke-3 ayah sendiri, dunia ni dah semakin kejam dan semakin binasa dengan sikap manusia yang mebelakangkan agama dan norma masyarakat...

saniah said... 28/4/12 11:56 PM

Ya Allah...gerun dengar..dah akhir zaman mcm mcm berlaku sekrg kan? kena jaga2 tingkah laku..banyakkan amalan..kalau dah tak peduli agama gini lah jadi nya..moga Allah memberikan perlindungan kepada kita semua..dan kepada couple sesat tu moga Allah berikan hidayah..

aReLaN said... 29/4/12 1:01 AM

rosak2.moga dijauhkan la dari kita dan orang2 kita kenal....pe la nak jadi ngan orang zaman sekarang ni.hmmm

aKSARAfENDI said... 29/4/12 10:20 AM

perghh ni ayah sndiri yg jd org ke3..mmg btol mncabar kejantanan nih

canang said... 29/4/12 3:45 PM

Memalukan masyarakat dan keturunan.. Apa nak jadi pada dunia sekarang

Boni JLL3 said... 29/4/12 10:04 PM

Ya Allah..haraplah dijauhkan daripada perkara2 sebegini

Namee Roslan said... 30/4/12 7:33 AM

ish teruknya.situasi teruk betul.macam tak fikir apa dah. bapak mertua tu kan bapak kita juga. ish. mintak jauh la. :(

aTy _faRed~ said... 30/4/12 4:29 PM

memang dasat biler bace bapak sendiri ade fair ngan isteri..jijik pon ade..tapi tu ar..kalau dah nafsu dan kurang nyer ilmu agama..semua boleh jadi..ngan mertua pon ley jadi..adeeyy...akhir zaman

EmpayarUtama said... 2/5/12 2:33 AM

Teringat cerita Jujur Aku Dayus... Tak salah bersangka baik tetapi dalam soal mendirikan masjid bakal suami / isteri perlu lebih berhati2 kenali pasangan masing-masing terlebih dahulu.

 
Top