14
Dkna Abza ^-^

Ingat lagi cerita dkna pasal baucar buku? [LINK]. Sedia maklum bahawa tempoh bagi pembelian buku ini dipanjangkan sehingga 30 April 2012. Mungkin disebabkan sesetengah IPT yang lambat bagi baucar ni untuk pelajar terutamanya kepada pelajar part time. Ermmm..kawan dkna dapat baucar ni pada hujung bulan 3. Kalau ikotkan tarikh asal, baucar nie boleh pakai sehingga 31 Mac 2012. Mana sempat nak p terjah MPH, POPULAR kan?

Dkna yang dapat pada awal Januari ni pon tak sempat nak pakai. Bila dapat tau berita yang tempoh dipanjangkan, apa lagi dkna tersenyumlaaaaa.. Masih ada masa nak p usha buku kat MPH Alamanda. 

buku masakan

Hasilnya dkna telah memilih buku-buku ini! Jeng jeng jeng...haaaa..buku masakan. Kononya nak belajar masak tapi kalau masak sedap2 pon makan sorang mesti tak syok kan?? ;p

*bila agaknya nak cuba resipi ni :)

buku motivasi
Memang dah terniat dihati yang dkna tak nak beli novel, macam membazir jer. DKna pilih buku motivasi yang boleh dibaca sepanjang masa. Sedikit sebanyak dapat meningkatkan semangat dkna jika berada dalam keadaan tersepit, tertekan atau untuk dijadikan pengalaman. 

*terima kasih buku 'Jangan Bersedih! Kebahagiaan Pasti Bersamamu' yang memulihkan semangat dkna 3 minggu lepas. 

Penat memilih buku untuk habiskan baucar RM200 nie. Nilainya besar bagi dkna sebab dkna memang telah disediakan modul untuk semua subjek. So, dapat baucar nie sebagai bonus la. Nak bagi kat adik, dkna memang tak ada adik. Nak bagi kat anak buah, semuanya duk jauh. Anak buah pon masih kecil. Jadi dkna beli jer apa yang terlintas kat fikiran dan apa yang cantik dipandangan mata hati :)

Korang lak macam mana? Dah habiskan baucar buku 1Malaysia?

Post a Comment

Unknown said... 23/4/12 11:36 PM

gunakan sebaiknya :D

Ezad Skytech said... 24/4/12 2:37 AM

> macam2 boleh dpt kan dgn baucer tu..gunakan la sebaiknya :D

hee..da habis belajar time baucar ni diperkenalkan...takde la dapat...hee..

[sutera kasih] said... 24/4/12 11:51 AM

jelesnya..sy xda baucer tu wuwuwuwuww

LYAfrina said... 24/4/12 7:14 PM

bertuah sgt skarang..nk beli buku ada eruntukan..apa2 pon gnakan sebaiknya

Dhiya Fariza said... 24/4/12 8:16 PM

baucar pun tak dpt, mampu bca kesah dkna ni jelah tsk tsk

Bulan Syurga Firdausi said... 24/4/12 8:17 PM

sy pjj student mmm x de mase nk p ambik baucer sedih tol!

Unknown said... 24/4/12 11:36 PM

untung Dkna dpt..gunalha sebaik2 nya

ஜ miss klanika ஜ said... 25/4/12 12:18 AM

dah hbs beli buku fixie.

aReLaN said... 25/4/12 12:28 AM

untung betul ada baucer.asal la orang dah keje ni tak dapat.nak jugak.waaaa

Hidayah said... 25/4/12 10:03 AM

errmmm syok nye dapat voucher..!
jeles..
zaman kita dulu takde peluang macam nih..

:)

saniah said... 25/4/12 11:33 PM

dkna...hemm mcm nama adik aunty..dikwa..:)
anak aunty serahkan 100rgt voucher bagi aunty sebab sekarang kan tengah cuti sem..so nanti aunty kena ganti..:) takpe jugak sebab takut tamat tempoh kan..dari membazir baik bg mama..wink* :)
moga menjadi pelajar cemerlang ya..:)

Namee Roslan said... 26/4/12 11:46 AM

seronoknya dkna shopping buku !!emmm namee tak amik pun baucher tu :( rugiii

canang said... 29/4/12 3:48 PM

Saya pun baru jer perabiskan baucer buku tu kat kedai buku POPULAR. Jenuh jugak la nak habiskan...kejap ambik kejap letak..g kul 8 malam kul 10 baru settle...hahahah

Mr. Bamboo River said... 30/4/12 4:36 PM

baru je abiskan baucer baru ni (28.4.2012)..hahaha..last minit baru abiskan...

 
Top