21
Dkna Abza ^-^




(◠‿◠) saya pernah SETIA,
tapi DIDUAKAN..(╯︵╰,)




(◠‿◠) saya pernah PERCAYA,tapi DIKHIANATI..(╯︵╰,)



(◠‿◠) saya pernah MENCINTAI,
tapi DISAKITI..(╯︵╰,)




(◠‿◠) saya pernah MEMILIKI,
tapi akhirnya KEHILANGAN..(╯︵╰,)




(◠‿◠) saya pernah JUJUR,
tapi DITIPU..(╯︵╰,)




(◠‿◠) saya pernah BERHARAP,
tapi harapan tu cuma SIA-SIA..(╯︵╰,)




bagan lalang, Mei 2012


p/s : indahnya permandangan ciptaan Tuhan

Post a Comment

lieynanilaz said... 14/5/12 7:58 AM

daripada semua itulah kita belajar mengenal erti hidup untuk matang menempuh dugaan hidup..

maszull said... 14/5/12 8:15 AM

assalamualaikum Dkna....sedihkan bila semua perasaan kita dikhinati...:)

Kakzakie Purvit said... 14/5/12 8:36 AM

Pasti ada hikmah disebalik itu semua. Allah akan beri yg lebih indah dari iut percayalah Dkna..

Gen2Merah said... 14/5/12 9:14 AM

itulah namanya liku-liku kehidupan.. kerana bukan semua yang indah itu milik kita.. Pengkhianatan, pembelotan,penipuan dan macam2 lagi semuanya akan kita hadapi dengan lebih matang...

Unknown said... 14/5/12 11:13 AM

sayu jer abg baca...

LYAfrina said... 14/5/12 11:22 AM

sy pon pernah....
y pasti... biarla permulaan y sedih..asalkan diakhirnya happy ending ;-)

setiap y berlaku pasti ada rahmatnya... adakalanya kt jumpa org y salah sblum mnemui org y bnar2 betul buat diri kita

Kazman / Sue said... 14/5/12 12:26 PM

lepas ni mesti memiliki hati yg keras dan tabah untuk meneruskan hidup kan...

tiga minit said... 14/5/12 3:12 PM

semua pernah merasa tp still rasa happy..sebab hidup harus diteruskan..dugaan diberi kat umat yg Tuhan sayang..insyallah..

Bulan Syurga Firdausi said... 14/5/12 3:14 PM

pasti ada hikmah Nya ;)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said... 14/5/12 3:43 PM

rasanye semua orang pasti akan mengalami benda yang ni kan.. ini semua mematangkan kita :)

si kiut lavender said... 14/5/12 3:50 PM

adalah dalam satu dua situasi itu berlaku pada diri

mun said... 14/5/12 4:35 PM

semua yg pernah dirasai itu.. membuatkan kita matang :)

ch000tz said... 14/5/12 4:38 PM

saya pernah diduga, kerana saya tahu Allah itu sayangkan saya :D

Aty Fared said... 14/5/12 6:06 PM

saye juga pernah...:) biase kehidupan memang macam tu..sebelum kite jumpe yang benar2 pasti..:)

Tinta Lana said... 14/5/12 7:47 PM

Salam ina.. :)

hurmm..lana pun pernah.. tpi, itu smua mengajar kita tentang kehidupan..dan kematangan kan? Bila fikir2 balik, rasa nak ketawa pun ada, sedih macam pa tah. walhal tak besaq mana pun masalah/kejadian2 tu.

Oh ea..lana pun pernah sampai bagan lalang,bhahhahaha. ad kaitan ke neyh?hak3

kaizen said... 14/5/12 9:44 PM

lumrah hidup...

*rasa sakit itu yg buat kita mkin tabah & sebaliknya....

Bobo said... 14/5/12 10:05 PM

pengalaman mematangkan seseorang :) suka dan duka kehidupan..

budak penjara said... 15/5/12 12:17 AM

saya tak pernah dan tak nak rasa camtu kalau boleh hehe

Kak Mahh said... 15/5/12 5:27 AM

bakpo begitu...pacak rambut?

Unknown said... 16/5/12 8:10 AM

itulah nikmat hidup yg sebenarnya...

Jahirah said... 17/5/12 5:42 PM

itu asam garam kehidupan yg mematangkan kita...;)

 
Top