21
Dkna Abza ^-^



MIRI: Berang anaknya tetap berdegil tidak mahu bangun daripada tidur selepas dikejutkan beberapa kali, seorang ibu bertindak di luar dugaan apabila menyiram remaja berusia 16 tahun itu dengan air panas dalam kejadian di rumah mereka di Tudan, di sini, semalam.


Akibat kejadian jam 8.30 pagi itu, mangsa yang tidak lagi bersekolah dan bekerja sebagai buruh kasar, melecur teruk di belakang badannya.





Menurut sumber, sebelum kejadian, mangsa sedang tidur di sofa di ruang tamu rumah apabila ibunya yang berusia 47 tahun mengejutkannya supaya segera bangun daripada tidur dan bersiap untuk pergi bekerja.

Info : myMetro


Tergelak dkna baca berita hari ini. Nie akibatnya dah degil sangat bila mak panggil bukan nak terus bangun, kang dah kena simbah air panas. Mungkin budak nie mengantuk sangat sebab musim bola, tidur tak cukup. Bila pagi, mula liat nak bangun pergi kerja. 


Tapi kesian lak bila tengok keadaan melecurnya tu nampak teruk. Ermmm..mak dia tak sedar yang air tu terlalu panas bukan suam-suam kuku. Ibu-ibu, bapak-bapak jangan buat macam nie kat anak-anak, kang parut tu kekal kat badan kat muka, lagi teruk kesannya pada anak. Menyesal tak sudah ler gamoknya.


p/s : teringat lak kat mak suka renjis air sejuk kat muka dkna kalau liat bangun bagi ^_^... bocor rahsia dkna!


Post a Comment

Unknown said... 16/6/12 9:43 AM

nah amik hang

Jom Makan said... 16/6/12 9:56 AM

serammm lah mak die...aku rela kena bebel pagi2 dari kena siram air panas..hehe

Elih Japahar said... 16/6/12 11:22 AM

Ganas gak mak dia ni, tu lah sapa suruh degil giler nak bangun..pada muka dia dan ak dia sekali haha..kesian pun ada gak

Leeza Dayasari said... 16/6/12 11:24 AM

sah sah.. mak dia dah gerammmmmmmmmmmmm................

Kancil 8349 said... 16/6/12 12:39 PM

siapa suruh...

MulutPayau said... 16/6/12 1:39 PM

ksbaran maknya dah sampai tahap maksima tu....
tapi sian jugak anaknya..apapun kena pikir dulu sblum brtindak..

Jahirah said... 16/6/12 2:13 PM

agak2 la mak dia ni pun...air panas....ish2..

Anonymous said... 16/6/12 2:50 PM

budak tu pun lebih juga.. tp makpun xkan ler guna air panas.. sya kalu kjut anak.. mulut je yg lebih bising hehehe

Anonymous said... 16/6/12 2:50 PM

budak tu pun lebih juga.. tp makpun xkan ler guna air panas.. sya kalu kjut anak.. mulut je yg lebih bising hehehe

Namee Roslan said... 16/6/12 3:56 PM

ya Allah..kenapa dengan mak dia !! :O takkan la sampai gitu sekali !! :(mak dia betul2 dah hilang sabar dah tu.

Lysa said... 16/6/12 5:05 PM

kesian budak tu..:( tapi salah dia jugak. tapi mak dia pun tak patut la buat anak dia camtu...hmm

Empayar Utama said... 16/6/12 5:33 PM

hehe degil sangat tu kot

Chuu Muqhlis said... 16/6/12 6:05 PM

tu makan dia..hihi
kejam tol., ><

jaakechik said... 16/6/12 9:39 PM

mak dia salah. anak pon salah. haha.

Pwincess said... 16/6/12 9:40 PM

Tak pasal2 je kena simbah air panas. Haha, lepas ni confirm dengar cakap mak dia ni =D

http://thenurulee.blogspot.com/2012/06/my-birthday-on-this-year.html

Unknown said... 16/6/12 10:14 PM

ada gak akk baca
ekekek sabor jelah kan
ada juga ibu yg sanggup buat macam tuu kat anak
dah hilang kewarasan dan pertimbangan lah tuu

kalau akk , akk rotan aje .. x lah sampai menyiram air panas .. tu bukan marahkan anak rasanya , tapi dia dah sampai tahap rasa nak bunuh anak dia ekekek ;)

Mak Wardah said... 16/6/12 11:02 PM

Salam kenal...Ni bab hilang sabar sgt2..

Unknown said... 17/6/12 10:51 AM

betoi laaa..agak kelakar, tapi bila pikir balik cm keji jee mak dia tu ek..

Cendol said... 17/6/12 9:14 PM

ape gile nye mak dia tu??kot ya pn..takkn x de care lain smpai nak buat anak dia melecur!!! gila gila

 
Top