18
Dkna Abza ^-^

Pernahkan anda berjalan tanpa tujuan dan merasa apa yang anda lakukan semuanya sia-sia...?

Pernahkah anda berfikir bahwa anda adalah orang yang paling tidak berguna di dunia ini...?

Apa yang anda lihat...?


  • Sebuah titik hitam 


Presint 2, Putrajaya


Kadang-kadang kita sering mempersalahkan kelemahan dan kekurangan kita daripada mensyukuri kelebihan kita.

  • Ibarat titik hitam adalah kekurangan kita

Padalah diluar itu ada lembaran putih yang merupakan kelebihan kita.

Hapus air mata penyesalan mu.
Tak ada gunanya menyesali apa yang telah terjadi.
Jadikan ia sebagai pelajaran yang berharga.
Untuk bangkit menghadapi masa hadapan.

Bersyukur dan berdoalah.
Syukuri apa yang ada.
Yakin pada Allah swt.
Akan bertambah nikmat hamba-Nya yang bersyukur.

Tiada perkara yang berat jika kita berusaha.
Gapai impianmu.
Untuk menuju tujuan akhir.
Tidak ada yang tidak mungkin.
Selama mana maut menjemput.

SEMANGAT!!!










Post a Comment

naziyatul fatihah said... 12/6/12 7:52 AM

kadang2 itulah yang saya rasa...

lieynanilaz said... 12/6/12 8:02 AM

hidup perlukan semangat!!..

.........cP~ said... 12/6/12 8:06 AM

Salam.

Semangat. Memang macam tu kan? Sesekali tertekan je dengan kelemahan diri. Kalau ia cuma menyusahkan kita boleh tahan lagi, kadang menyebabkan orang lain pun susah sama. Kena menyungkil potensi diri.

pok amai-amai said... 12/6/12 8:06 AM

Sy tak de motivasi utk g keje tiap2 pagi. Sy perlukan smgt! Hehehehe...

:: Mrs.Eady :: said... 12/6/12 8:27 AM

fuuhh..tiup semangat!

nuyui a.k.a miss YUI said... 12/6/12 8:29 AM

smgt yui baca..suke2..

pinky said... 12/6/12 8:30 AM

betul...kdg2 rs mcm tu lah...tak de semangat...

Elih Japahar said... 12/6/12 8:41 AM

Sentiasa bersyukur atas nikmat yg diberikan-Nya, dr situ br ada semangat ^_^ nice entry...

Dhiya Fariza said... 12/6/12 9:09 AM

I feel it sometimes too and always go back to making more doa's hoping my mind would often change to anything that relate to something that is way more positive. Rindu dkna jugak! Dhiya busy exams :( sorry jarang jenguk sini!

Rai said... 12/6/12 9:58 AM

lagi difikir kekurangan diri lagi jadi lemah dan kurang semangat.. kuatkan diri..insya allah..

tapi kadang2 saya kalah juga..

Cik Ecah said... 12/6/12 10:22 AM

semangat kdg2 naik kdg2 down..
^__^

C.M.A @ CikMoonAdnan said... 12/6/12 11:23 AM

bila rasa down..... kita perlu ingat... kita ada Allah, harus yakin pada Allah

kak mah said... 12/6/12 1:38 PM

Hidup memang perlu motivasi

mr kay said... 13/6/12 7:18 AM

bersamalah kita memperbaiki diri

:)

Yana Libra said... 13/6/12 10:39 AM

insya'Allah~ :)

EmpayarUtama said... 13/6/12 6:00 PM

Hidup mesti ceria nanti nampak muda ^_^

Namee Roslan said... 14/6/12 11:12 PM

saya selalu rasa begitu juga . eh nak komen gambar dkna lah !! comelnya dkna! macam baby ! :)

 
Top