31
Hanis Zalikha gadis yang terkenal dalam dunia blog. Orangnya memang cantik, comey, putih dan gebu. Keayuan Hanis Zalikha menjadi rebutan 3 jejaka. Disebabkan jejaka ini juga, Dkna terpaksa pilih gaya tudung yang selesa.





Sekarang persaingan sedang bermula diantara jejaka jodoh, jejaka rezeki dan jejaka kawan. Sudah pastinya dkna sebagai juri dalam pertandingan ini.




Tengoklah gaya mereka yang amat teruja bila dkna bagi peluang kepada mereka untuk bergambar bersama-sama Hanis Zalikha. Amat gelojoh! Semuanya berebut-rebut mengambil tempat yang paling strategik dengan Hanis Zalikha. Ternyata mereka tidak sabar untuk berposing dengan Hanis Zalikha.




Posing yang paling maut dari 3 jejaka ini. Bermacam-macam gaya dan yang pastinya mereka pulang ke pangkuan isteri dengan senyuman yang mekar dibibir. Dkna yakin mereka sedang angau dan mengharapkan kemenangan berpihak kepadanya.

Untuk sesi undian, anda diminta untuk tinggalkan komen terbanyak di blog mereka. Selamat beramal!


NotaKaki :
Bujang atau dah kawen, masing-masing tetap bersaing secara sihat! kihkihkih


Post a Comment

Elih Japahar said... 23/10/12 8:00 AM

Nak undi Dkna je lah :P hehe...mmg lawa Hanis ni..

atuk said... 23/10/12 8:08 AM

Assalamualaikum Dkna

saya pun macam Elih
undi Dkna...he he

Dhiya Fariza said... 23/10/12 8:08 AM

Vahhh, hehe lama dah tak singgah sini ;)

Cik Nurul Siezuka said... 23/10/12 8:11 AM

Hehehehe.. Nurul undi DKNA jer... cantik & comel.. :)

KiD said... 23/10/12 8:12 AM

Kita pilih mek klate jah.. Tapi abe hok berjanggut tu macey segak dgn hanis.. Molek deh.

lepakk.com said... 23/10/12 8:12 AM

Nak undi DKNA jugak

Jajas said... 23/10/12 8:21 AM

dkna posing maut...hehe

hafizrahim said... 23/10/12 8:36 AM

jejaka jodoh ye..memang kena pada nama..orangnya memang sweet + baik hati..undilah saya..hahahahaha..

ramai undi mek klate, kito pun pilih mek klate la. :P

Entri terbaru Hanis Zalikha – Kalau Ada Jodoh Tak Kemana

tiga minit said... 23/10/12 8:53 AM

xpa kita plih dkna je...xda lain...

NM02 said... 23/10/12 8:57 AM

hanis zalikha... serba ada pada dirinya

Kakzakie said... 23/10/12 9:19 AM

Hanis memang cantik tapi dkna maaanisss....

maszull said... 23/10/12 9:19 AM

assalamualaikum dkna....wah!!! jejaka kacak n gadis menawan ni kena undi yer undi dkna jer la...:)

hazwan hairy said... 23/10/12 9:22 AM

cntiknya hanis...

Melastik Bintang said... 23/10/12 9:32 AM

haha sumpah xtahan MB tengok posing si boni....adeh~~~

y si kid plak nak buat iklan colgate ker...

y si hafiz, gaya kanak-kanak posing dengan peace yo!

kekekeke

Qhaifa Nur said... 23/10/12 10:53 AM

ada tgk program beliau kat TV9....
mmg cantik dia...
sbb tu peminat he..he..

Rai Ourkizuna said... 23/10/12 11:26 AM

setuju dengan komen kakzakie.. :D

Anonymous said... 23/10/12 12:40 PM

sama2 menawan hehehe

Hazmin Hamudin said... 23/10/12 2:12 PM

Gelojoh betul diorang ni. Hehe.. Cantik betul Hanis Zalikha ni.

Namee Roslan said... 23/10/12 3:32 PM

dkna pun kena rebut jugak ke ?? hehe. best nya dapat jumpa hanis yang awesome tu !! :D

teratak hati said... 23/10/12 5:16 PM

Pantang tngok pmpuan cntik ye..tp tk paham ni prtandingan ke ape..hehe..

boni kacak said... 23/10/12 5:20 PM

jejaka rezeki? amin... :)

Kak Mahh said... 23/10/12 5:21 PM

CIklong undi Dkna jelah
Harap dkna jgn lupa belanja...

noraauliyya said... 23/10/12 5:48 PM

cantik betul hanis zalikha. :)

khairul said... 23/10/12 10:34 PM

untungla dpt bergambar dgn org glamer

Mk Syahir said... 24/10/12 12:05 AM

wahh..takpe lah 3 jejaka tu rebut hanis zalikha..wa nak rebut dkna..ehh? :p

hazman aka species1980 said... 24/10/12 8:57 AM

Nasib baik tak dapat datang event nie...kalau tak tambah sorang lagi berebut amik gambor nie...hahahhaha

hazman aka species1980 said... 24/10/12 8:57 AM

Nasib baik tak dapat datang event nie...kalau tak tambah sorang lagi berebut amik gambor nie...hahahhaha

Myra Jay said... 24/10/12 10:21 AM

Hebat penangan Hanis Zalikha ni :D
Semua berebut nak ambil aura ;D

akubiomed said... 25/10/12 5:01 PM

Jangan main-main hos 'Mad Market' tuh. :-)

Bro Framestone said... 20/11/12 12:09 PM

Kalau bro ada la kan....

 
Top