Post a Comment

Nur Fauzi Bassar said... 3/10/12 7:52 AM

sakit kulit ke hape tu?

Kakzakie said... 3/10/12 8:26 AM

Kaki dia tu keras semacam aje gadis ke apa Dkna. Ini lelaki kan:) Kesian dia moga cepat balik ke pangkal jalan...

Dunia Realiti said... 3/10/12 8:44 AM

Nampak kudis ekekeke

Tukang Karut said... 3/10/12 8:46 AM

banyak gila setem!

new hope said... 3/10/12 10:54 AM

salam,

pemangkin utk mengumpat ;¬_¬

KLIK dah dapat bonus minta lagi!!

dya bunga said... 3/10/12 10:57 AM

nampak org..haha

Lizzie Yasmin said... 3/10/12 11:00 AM

Owh dia baru kene demam campak tue. Kesian. huhuhu

Yuliana Wahit said... 3/10/12 11:05 AM

hahhaaa.. bintiks2..

Rai Ourkizuna said... 3/10/12 11:13 AM

hish..kaki huduh pun tunjuk kat orang.. malu je..dosa pun dapat..

Qhaifa Nur said... 3/10/12 11:14 AM

tak nak pandang he...he...

C.M.A @ CikMoonAdnan said... 3/10/12 11:40 AM

btol kata everything's everythings tu.. hehehe

Izara4eva™ said... 3/10/12 12:05 PM

buat2 xnmpk -.-

dEdEQ dE wIshEs said... 3/10/12 12:12 PM

AHA .. NMPAK D SITU .. ADOI .. NAK BERSEKSI BAGAI TP .. SENDIRI MAU INGAT

Mohammad Thaqib said... 3/10/12 12:19 PM

Kudis, kayap, dan segala penyakit kulit.

hazwan hairy said... 3/10/12 1:15 PM

geli lah...haha

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... 3/10/12 1:22 PM

islam ke x tu huhu..kalau non muslim x pela walaupon kulitnya huhu ;p

Azriff Aziz said... 3/10/12 1:41 PM

nampak........................ (no komen)

Mummy Akmar said... 3/10/12 1:59 PM

Tak seksi langsung camni. Sakit mata! Hehe

paripariputih said... 3/10/12 2:00 PM

erk baju dia tu macam alas meja kat umah mak aku jer =..= ha ha ha

Melastik Bintang said... 3/10/12 2:07 PM

haha..adui...bila tengok kaki terus ilang selera jah..

Kazman / Sue said... 3/10/12 2:10 PM

aduhh... pedih matakuuu..

maszull said... 3/10/12 2:13 PM

assalamualaikum dkna...dah tahu mcm tu janganlah seksi sangat kan dah jadi seksa tu...:)

tiga minit said... 3/10/12 2:18 PM

nampak sgt..nampak dosa sya dan yg melihat bertambah dah...harap jasa baik tolong buang post ni...jgn risau sya tak menilai dan menghukum sekadar menegur..tq.

irsah imihar said... 3/10/12 4:37 PM

Macam2 nampk Dkna.... adehhhhhh

wakdanial said... 3/10/12 4:54 PM

Seorang pesakit demam denggi berdarah ...

fifie said... 3/10/12 5:47 PM

Nampak bra dengan kulit kaki yang tak licin langsung. hahah seksa nya mata yang memandang dkna oiii

KhaiRin : anies said... 3/10/12 7:30 PM

xsanggup nk tgk heheeh

akubiomed said... 4/10/12 2:12 PM

Memanglah nampak seksi tetapi kaki pula penuh dengan kudis buta.

 
Top