15
Sedar tak sedar dah hampir ke penghujung tahun 2012. Sekejap jer masa berlalu dan usia pon semakin meningkat dewasa. Eh! dewasalah sangat, tapi dkna rasa macam budak-budak lagi. Mau tak macam budak, balik kampung masih tidur bawah ketiak mak! heheheheee

Buat bakal suamiku, sila redha kalau bakal isterimu akan tidur bawah ketiak mak walaupun dah kawen...wink wink..winkk..

Eh! kembali ke tajuk asal. Apa perancangan korang tahun depan? Aku nak kawen? aku nak tunang? Aku nak merisik anak dara orang? Haaa.. kalau yang dah ada perancangan sedemikian pastinya nak pilih tarikh yang 'meletop' kan. Meh sini dkna kongsi Kalendar 2013 untuk korang pilih tarikh yang sesuai bagi majlis korang nanti.



kredit


Semudah A, B, C, 1, 2, 3. Hanya perlu cetak jer. Selamat memilih tarikh hari bahagia masing-masing  ^_^


Nota Kaki :
Korang tau tak beza AES Malaysia dengan AES Amerika

Post a Comment

Leeza Dayasari said... 16/11/12 12:36 PM

yeah thn baru.. hmmm apa yg mahu dikecapi. azam tahun 2012 ada yg dh tercapai. hoooo...

Aimacomel said... 16/11/12 1:08 PM

Azam tahun baru nak diri dimiliki.. Tu yg utama. Huhu.. Tarikh xpe bila2 jelah. Redha :) hehe terima kasih dkna

Unknown said... 16/11/12 1:32 PM

memang pandang ke depan sungguh.. hahaha..

Namee Roslan said... 16/11/12 1:44 PM

cepatnya masa berlalu kan . sobs.... rasa macam 2012 ni saya tak buat apa apa. macam kosong je. tak productive.

Rozita Ceritaita said... 16/11/12 1:46 PM

tq bagi kat sini...mmg nak plan baik punya utk tahun depan.. selamat mengakhiri zaman bujang in advance ye dik...akak follow blog si cantik manis ni..

Qashmere said... 16/11/12 1:50 PM

Wah dah ready kalendar 2013 yer.
Tak sangka cepat masa berlalu. Uwaaaa...terasa juga usia dah naik meningkat...

Blog Qashmere
Style Me Gorgeous By Qashmere For All & Plus Size Fashion

Take Care Sis

Salwa said... 16/11/12 2:35 PM

banyak azam dah listed untuk tahun baru ni. Hopefully dapat dicapai.

Unknown said... 16/11/12 3:55 PM

dah nak hbs 2012

Kakzakie Purvit said... 16/11/12 4:04 PM

yg confirm tahun depan dua anak saudara kakak menikah (tahun ini mereka bertunang). Satu dah pilih tarikh 13-03-13 sempena hari lahirnya. Sorang lagi CNY tarikh tak pasti lagi.

Anonymous said... 16/11/12 4:19 PM

kejap je masa berlalu ye !

donnyien said... 16/11/12 10:28 PM

cepat betul kan masa berlalu.. skrg dah bulan 11.. tq lepas ni boleh donlod

Syarih said... 16/11/12 11:09 PM

ya tahun masihi dah nak sampai...jadi hujung tahun nih sibuk lah siket sebab kena tutup akaun dulu..jadi harapan untuk tahun 2013 ...semoga kita lebih berjaya lagi.

boni kacak said... 17/11/12 12:56 AM

2012 tak habis lagi la..hahaa :P

Kak Mahh said... 17/11/12 7:14 AM

Jangan lupa tahun baru selepas kejadian hadiah birthday ciklong

Yana Yassin said... 19/11/12 7:39 AM

Azam nak kawin lah 2013,.. boleh ?? Muhahahaha :)

 
Top