37
Kalau tengok jer lelaki botak dkna pikir mereka dalam kalangan lelaki yang garang, ganas, gempak, giler, gengster dan lain-lain 'G' yang ada untuk lelaki botak. Itu pandangan pertama dkna pada lelaki botak. 

Rata-rata lelaki botak nie dkna kategorikan mereka dalam 'Lelaki Kacak' sebab tak semua yang berkepala botak akan menampakkan kekacakan mereka. Ikut bentuk muka dan bentuk kepala masing-masing. Kalau yang berkepala 'ttuuuuutttt' memang tak sesuai untuk membotakkan kepala.

 

Faizal Ismail atau FBI memang terkenal dengan imej berkepala botak. Penampilan FBI memang sesuai dengan dirinya. 


Imej membotakkan kepala bukan lagi perkara pelik, ada jugak isu perempuan yang membotakkan kepala sebab nak suka-suka. Ish! dah menyerupai lelaki, kan dah dosa.


Dkna tak nafikan bahawa lelaki botak akan menjadi perhatian wanita diluar sana. Ada juga wanita yang mengharapkan memiliki lelaki botak sebagai pasangan mereka. 

Percaya atau tidak, lelaki botak punyai peminat wanita yang lebih ramai dalam diam... heheheheeee


NotaKaki :
Boni Kacak menyerlahkan kebotakkannya :)

Post a Comment

hafizrahim said... 8/11/12 8:04 PM

saya botak jugak..tapi masa baby la..hehehe

entry terbaru : Google PageRank Update : Cara Tingkatkan PageRank Dengan Pantas

najihahfara said... 8/11/12 8:23 PM

x suka lelaki botak. haha

NasQ said... 8/11/12 8:41 PM

tetiba rasa nak botak gak!

Ezad Skytech said... 8/11/12 9:02 PM

fuyooo...ada pic boni kacak...hee..haha~

boni kacak said... 8/11/12 9:15 PM

bila masa dkna amik gambo ni.chaitt..hahahhaha

KiD said... 8/11/12 9:24 PM

kenapa perlu ada boni?? haahahahaa

maszull said... 8/11/12 9:42 PM

assalamualaikum dkna....alamak kembang semangkuk la Boni tu heheheheee....jaga2 ada yg memerhatikan mu...:)

Unknown said... 8/11/12 10:38 PM

kenapa mesti boni?..haha...well story

Unknown said... 8/11/12 10:49 PM

memang tak dapat nak dinafikan kot..=p

hazwan hairy said... 8/11/12 10:52 PM

xsesuai lah plak klo nk botak..haha

ewanthology said... 8/11/12 10:57 PM

Ada gurl ckp botak tu sexy...

new hope said... 9/11/12 12:23 AM

meluat klu botak perasan negro, walhal jauh tandoori dari api

KLIK Halloween bukan upacara sembah setan

Dhiya Fariza said... 9/11/12 12:38 AM

dhiya sgt suka lelaki botak! kacakk!

tiga minit said... 9/11/12 1:26 AM

Oh yeke...patutla masa botak dulu ramai nak kenal..hahahaha

Unknown said... 9/11/12 1:48 AM

wah wah..untung la sapa botak..nak botak jugak laa :p

♥ Nana BamBam ♥ said... 9/11/12 2:24 AM

hahaha..boni tu pasan :D

fifie said... 9/11/12 2:49 AM

Tiba tiba nak rusuh bf kita botak. hahahhaa

Potia Casadelarossa said... 9/11/12 4:19 AM

esok saya nak botak..mohon dkna masukkan gambar saya kat sini ye ekekekekke

Pn Ayu said... 9/11/12 6:47 AM

botak itu seksi wooo...auwwww.hahaha

Jajas said... 9/11/12 8:45 AM

kita pon botak...

Jahirah said... 9/11/12 9:39 AM

pasni rmai2 la kaum adam botakkan kepala...heee

Jahirah said... 9/11/12 9:39 AM

pasni rmai2 la kaum adam botakkan kepala...heee

Melastik Bintang said... 9/11/12 10:40 AM

haha boni jadi model tumpang jap...

kepala tuuuut tu kepala apa dkna...

mun said... 9/11/12 10:43 AM

suka tgk FBI berkepala botak...hehehehe

beckhrooy said... 9/11/12 1:21 PM

botak ni kalau kena dgn bentuk kepala memang bagus

Diary said... 9/11/12 1:33 PM

Lelaki botak tu tampak hensem la ^^

Kang Soegie said... 9/11/12 1:35 PM

Saya juga botak, tapi masa kecil dulu :)

Yuliana Wahit said... 9/11/12 4:21 PM

alaaa.. tp yuyu tak suka lelaki botak..

Unknown said... 10/11/12 7:49 AM

Dkna suka laki botak ?

lynmunir said... 10/11/12 2:10 PM

Dah agak dah...entri ni mesti ada kena mengena dengan Bonikacak ni...hehehe

Namee Roslan said... 11/11/12 2:13 PM

botak cute gak. hehe. rambut tajam2...suka. hehe

akubiomed said... 11/11/12 4:32 PM

Dkna minat abang botak yang gambar yang terakhir. Bujang lagi tuh. :-)

Leeza Dayasari said... 12/11/12 1:42 AM

mmg ada girl yg suka laki botak... emmmm but not me....
herk.. sbb leeza mmg suka laki berambut.. khususnya yg cacak2 tu. haaaaaaaaaaaaaaaaa

Zura Tahir said... 12/11/12 9:34 AM

xsuke lelaki botak..

Mr & Mrs Sallehudin said... 12/11/12 3:18 PM

~woohooo~..
husband I pun ala2 botak gaks.. :)

ajax85 said... 12/11/12 4:28 PM

Klu botak senang mandi..hehehe

CIK TOM said... 13/11/12 1:17 PM

gmbr last plg kacak..hehee

 
Top