0
Salam Jumaat adam dan hawa.. Seawal pagi datang ke pejabat mencari rezeki. Alhamdulillah masih diberikan nafas untuk hari ni dan akan datang, InsyaAllah.

Perjalan ke tempat kerja jam 6.55 pagi, rasa agak pelik bila cermin kereta nampak kelabu. Ermmm.. tapi teruskan jugak perjalan macam biasa. Bila sampai di satu persimpangan, baru perasan kenapa nampak kelabu. Rupanya kabus tebal di Putrajaya. Macam mana pulak dengan cuaca kan tempat korang?




Seperti ada kat Cameron bila tengok kabus pagi tadi. Ermmm.. ada mungkin akan berlaku sesuatu, hujan di waktu petang atau banjir? Dah sampai ke penghujung tahun, beberapa hari lagi akan hadirnya fasa baru dalam hidup ini. Semoga kehidupan kita dirahmati Allah swt..amiinnn

Post a Comment

 
Top