25
Perhimpunan 55 Tahun Merdeka Janji Ditepati 2012
Perhimpunan 55 Tahun Merdeka Janji Ditepati 2012

Terkejut dkna bila baca emel jabatan kejap tadi yang nama dkna terselit gak dalam senarai Perhimpunan 55 Tahun Merdeka Janji Ditepati yang ...

Read more »

18
Spontan Khamis - MERDEKA -
Spontan Khamis - MERDEKA -

"Salam Kemerdekaan Malaysia" kredit : MSG-Cyber NotaKaki : Alhamdulilah! Aku orang Malaysia :)

Read more »

25
Bersantai Di The Pool Kuala Lumpur
Bersantai Di The Pool Kuala Lumpur

Mencari ketenangan di tengah-tengah bandar raya Kuala Lumpur yang sibuk dengan kesesakan dan kebingitan suasana kota. Kadang kala hati terd...

Read more »

22
Wordless Wednesday - Budu -
Wordless Wednesday - Budu -

BUDU NotaKaki : Peminat budu?  Maaf!! Dkna tak makan budu.

Read more »

24
Almond London Dari Puspanita
Almond London Dari Puspanita

Dkna dapat biskut almond london dari Puspanita pejabat. Nampak macam best jer tapi sayang pulak nak makan. Yang nampak cantik tu yang selal...

Read more »

18
Bekalan Dari Rumah
Bekalan Dari Rumah

Semalam punyalah seksa nak makan kat pejabat nie sebab cafe lain banyak yang tutup. Hanya cafe pejabat dkna jer yang buka, jadi ramailah ya...

Read more »

20
Cerita Rumah Terbuka Pulak
Cerita Rumah Terbuka Pulak

Memulakan hari ini dengan hujan yang membasahi bumi. Syukur pada-Mu Ya Allah dengan nikmat yang diberikan diawal pagi ini. Sejuk bumi! ...

Read more »

10
Kedai Mamak Menjadi Pilihan Ramai
Kedai Mamak Menjadi Pilihan Ramai

Dkna dah selamat sampai Putrajaya awal pagi tadi. Kalau ikutkan jalan tak sesak seperti tahun-tahun sebelumnya. Seperti kebiasaan kalau cut...

Read more »

10
Tersangkut Dalam Kesesakan
Tersangkut Dalam Kesesakan

Dah lebih dari satu jam dkna sangkut dalam kesesakan jalan raya dari arah Machang menuju ke Kuala Krai. Sabarlah wahai manusia, jangan memo...

Read more »

11
Kembali Ke Putrajaya
Kembali Ke Putrajaya

Depan rumah dkna nie kereta tak putus-putus. Haiiii...masih ramai redah kesesakan untuk habiskan hari-hari terakhir beraya rumah saudara ma...

Read more »

11
Hari Keluarga Kerabat Tok Wan Nawang 2012
Hari Keluarga Kerabat Tok Wan Nawang 2012

Sedar tak sedang dah masuk hari ke-5 kita berhari raya. Sekejap jer masa berlalu. Lagi beberapa hari dkna kat kampung sebelum kembali ke Pu...

Read more »

12
Salam Aidilfitri 2012
Salam Aidilfitri 2012

Hari ke-3 berada di kampung dan sempat berpuasa dengan keluarga untuk saat-saat terakhir di Bulan Ramadhan. Hanya ucapan Alhamdulillah tand...

Read more »

23
Jom Balik Kampung
Jom Balik Kampung

Alhamdulilah segala persiapan untuk balik kampung dah siap sedia. Tunggu waktu je dkna akan bertolak ke Kelantan . Hari ini dapat half day,...

Read more »

24
Hantu Gengster Bersama Bloggers
Hantu Gengster Bersama Bloggers

Masih mampu tersenyum bila dkna ingat kembali babak didalam cerita Hantu Gengster yang ditonton bersama bloggers di Viva, MBO Cinema ming...

Read more »

21
Pertama Kali Bayar Zakat
Pertama Kali Bayar Zakat

Pengalaman kali pertama dkna bayar zakat di Putrajaya . Sebelum ni dkna bayar zakat kat Kelantan je faham-fahamlah kalau bayar kat kampung ...

Read more »

24
Wordless Wednesday - Hantu Gengster -
Wordless Wednesday - Hantu Gengster -

With Namewee

Read more »

18
Hari-hari Terakhir Di Bulan Ramadhan
Hari-hari Terakhir Di Bulan Ramadhan

Hanya tinggal beberapa hari jer lagi untuk kita sambut bulan Syawal . Ramadhan berlalu dengan pantas dan berharap agar amalan disepanjang b...

Read more »

28
Bagaikan Semalan Dia Pergi
Bagaikan Semalan Dia Pergi

Tarikh yang tidak pernah luput di kotak minda dkna. Setiap kali tibanya 12 Ogos pasti ia mengingatkan dkna pada dia yang tercinta.  Semal...

Read more »

21
Bersama Bro Framestone
Bersama Bro Framestone

Dkna terima jemputan daripada  Bro Framestone  untuk tonton cerita  Hantu Gengster  yang akan ditayangkan di pawagan tak lama lagi. Hati be...

Read more »

29
Kad Raya Dari Bloggers Glamor
Kad Raya Dari Bloggers Glamor

Agak ketinggalan jugak bagi dkna sebab baru nak buat entry ini. Dkna tengok blog kawan-kawan yang lain terus update entry sebaik saje terim...

Read more »

27
Percuma Dari Baskin Robbins
Percuma Dari Baskin Robbins

Semalam berpusu-pusu rakyat Malaysia yang mendapatkan aiskrim percuma dari Baskin Robbins . Walaupon hanya untuk 1 scop jer, ada yang sangg...

Read more »

24
Wordless Wednesday - Air Moden -
Wordless Wednesday - Air Moden -

sumber : FB p/s : berbelit lidah nak menyebutnya.

Read more »

33
Header Baru Untuk Domain Baru
Header Baru Untuk Domain Baru

Baru jer semalam dkna bercerita pasal promosi .my dari Ecohost.my  dengan mengekalkan nama Dkna dengan domain baru   serta   tinggalkan ke...

Read more »

23
Slip Gaji Bonus 2012 Dah Keluar
Slip Gaji Bonus 2012 Dah Keluar

Seperti yang telah PM umum sebelum ni [ LINK ] berita gembira buat lebih 1.2 juta kakitangan kerajaan yang bakal menerima habuan lumayan pa...

Read more »

23
Domain .my
Domain .my

Tergoda dan terpengaruh dengan promosi ini Ecohost.my Baru hari ini dkna berkesempatan untuk up entry kat domain baru www.dkna.m...

Read more »

35
Wordless Wednesday - Mee Tonggek -
Wordless Wednesday - Mee Tonggek -

Dkna Abza ^-^ Mee Tonggek p/s : Bazar Ramadhan Putrajaya

Read more »
 
 
Top