0
Tak tau nak buat apa, jadi seawal pagi dah baca cerita hangat di Murai.com. Berita tentang Siti Nurhaliza. Oppsss.. rupanya semalam hari lahir Siti yang ke 34 tahun. Tahniah Siti, semoga Allah panjangkan usia Siti. 


Yang lebih menarik bila baca artikel di murai.com tentang status Siti sekarang dan tertanya-tanya adakah Siti sudah berhijab sepenuhnya? Dkna tengok gambar yang dikongsi di SINI, nampak gayanya seolah-olah Siti dah berhijab. 




Siti nampak lagi muda dari usianya bila pakai macam ni. Macam anak dara kan..kan...kan. Manis sungguh.

Tak sabar pulak dkna nak dengar kenyataan ini dari Siti. Korang suka tak Siti berhijab?

Post a Comment

 
Top