0
Walaupon hari ni tak keje, Monday Blues tetap ada. Fuh! bangun pagi rasa macam mamai-mamai lagi. Ternyata dkna terkena kejutan sesi persekolahan pertama bagi tahun 2013. Maklumlah hampir 2 bulan hidup seronok jer tanpa sebarang tugasan dan laporan yang perlu dihantar. Bila dah start sesi persekolahan, padan muka haaaa.. Terus rasa nak pengsan.

Sabtu dan Ahad kelas tamat pukul 12 malam, kalau bernasib baik boleh balik awal setengah jam. Kalau nasib kurang baik, mau cecah 12 malam baru boleh balik.

Hari nie dkna tergerak hari nak masuk opis sekejap.


Kejadian di opis hari ini.

Awek Cun : Ina, ni ada barang.

Dkna : Barang? Erkkk.. barang apa? Sapa bagi?

Awek Cun : Entahlaaa.. ada kat dalam bilik ni.

Dkna : Oh! Ipad aku *omong dalam hati...bila tengok kotak baru ingat iPad Mini


Hampir terlupa tentang iPad Mini yang dinanti-nanti. Fuh!  Otak hari nie kosong..kosong..kosong.. Mungkin terlalu penat belajar. 

Hanya buka kotak iPad Mini, tengok dan post kat Instagram. Masih lagi Monday Blues.

Alhamdullilah... rezeki.

Post a Comment

 
Top