0
Ada insan tanya dkna macam mana nak semak keputusan Bantuan Rakyat 1 Malaysia (BR1M) dan dengan terpinga-pinga dkna cakap tak tau. Dkna pulak ajukan soalan kepadanya 'dah diumumkan ey'. 

Rupanya beberapa hari lepas ada keluar kat berita TV yang BR1M dah mula dibayar dan disampaikan secara rasmi oleh Perdana Menteri. Rasa macam dah lama sangat dkna tak tengok berita TV. 

Terima kasih buat pakcik google yang membantu dkna menyelesaikan misi untuk menyemak keputusan BR1M ni.


Buat masa sekarang, korang hanya boleh semak keputusan BR1M melalui talian telefon sahaja seperti yang tertera dibawah ni.


BANTUAN RAKYAT 1MALAYSIA (BR1M)
TALIAN HOTLINE : 1-800-222-500 atau 1-800-88-5436
Waktu operasi : 9.00 pagi hingga 5.00 petang (hari bekerja)

Cubalah buat panggilan seawal pagi, mana tau talian ini boleh ditembus. Jangan mengomel jika talian HOT tidak terjawab yea.

Post a Comment

 
Top