0
Wah! Kenapa muka dkna boleh jadi bahan iklan kat Facebook? Ish! Dkna bukan duta produk Miracle Tab atau mana-mana produk kecantikan yang lain. Ini gara-gara dkna pernah berkongsi cerita dan gosip kat SINI.

Dapat info dari kakak yang maklum muka dkna ada dalam testimoni produk Miracle Tab. Kemudian bila ditengok 'eh..muka aku'.

Haaaaaa..betul itu muka dkna.



Kalau ikotkan hati nak jer saman marah mereka yang ambik gambar dkna tanpa izin kemudian buat testimoni untuk penjualan produk mereka. Tapi bila dkna tengok gambar tu, masih kekal lagi watermark pada gambar dkna, ok terus tak jadi nak saman marah.


Kalau benda nie jadi kat korang, apa yang korang buat eh? Bagi warning? Bagi surat merah? Bagi surat tunjuk sebab? errkkkkk.....



Post a Comment

 
Top