0
Grrrr....agak ketinggalan gak dkna baru dapat tau yang PM dah umum bantuan bagi sambutan hari raya buat penjawat awam semalam. Oh! Patutla kakak-kakak duk sibuk tanya betul ke tak.. opsss.. dkna tak tengok TV, jadi berita sampai agak lambat..hehehee

Bantuan sebanyak RM 500 untuk Gred 1 - 54 sahaja yang diberikan, maknanya Jusa dan keatas tak ada bantuan. Rasanya KGT dorang pun dah lebih dari jumlah kakitangan bawahan ni dapat...hihiiii. Pesara lak dapat RM 250, terima kasih PM sebab tak ketepikan pesara. Eh! Mak dkna pun dapat gak laa.. *boleh bodek duit raya ngan mak :)




Errmmm..tapi masih lagi dengar suara-suara sumbang tentang pemberian bonus hari raya nie. Ada yang tak puas hati lagi erk? Dah dapat pon masih merungut, bersyukurlah sekurang-kurangnya dapat jugak dari tak ada bantuan langsung. 

Fuh! RM 500 bagi dkna dah cukup besar tau..macam-macam boleh buat untuk persiapan kahwin..eh..eh..eh :p

Post a Comment

 
Top