1
Bulan puasa nie..ish ish ish.. tergelak dkna tengok keyword awal pagi ni. Tapi terfikir gak, siapa yang duk google keyword 'pecah dara' nie. Mentang-mentangla dkna nak kawen tak lama lagi, pepandai lak korang singgah blog dkna cari info macam nie kan.




Agaknya yang google nie golongan mana? Perempuan yang nak kawen? Lelaki yang nak buat sesuatu tak elok? Budak sekolah yang tak matang? Kalau yang dah kawen dan ada anak, dkna rasa dorang tak ada gatal tangan nak google benda macam nie.

Errkkk... cubalah google perkara lain... Ok! Nak sambung gelak atau nak ........ errkkk

Post a Comment

 
Top