0
Pilihan Pelamin English Style
Pilihan Pelamin English Style

Kalau sebelum nie pening memilih warna bagi Koleksi Baju Pengantin Terkini  walaupun dkna dah buat pemilihan warna berbulan-bulan lepas tet...

Read more »

0
Kejantanan Lelaki Tercabar!
Kejantanan Lelaki Tercabar!

Semalam dkna drive dari Hotel Impian Morib ke Putrajaya sorang diri. Korang yang pernah makan ikan bakar kat Bangan Lalang mesti tau kea...

Read more »

0
Mungkin Gaji Naik Lagi
Mungkin Gaji Naik Lagi

Dari semalam lagi kat opis dkna bercerita pasal kenaikan gaji. Erkkk...naik lagi ke? Sebelum nie korang semua dah sedia maklum gaji kakitan...

Read more »

0
Tumpang Glamor Ben Ashaari!
Tumpang Glamor Ben Ashaari!

Perghh!! tajuk bukan main nak tumpang glamor Ben Ashari kan. Tumpang sikit jer pon, amek sipi-sipi aura glamor  +Ben Ashaari  . Tak salah ...

Read more »

1
Koleksi Baju Pengantin Terkini
Koleksi Baju Pengantin Terkini

Kalau tengok koleksi baju pengantin musim cuti sekolah lalu memang buat mata jadi kelabu. Semuanya cantik-cantik dengan design terbaru kole...

Read more »

0
Wordless Wednesday - Penangan Facebook -
Wordless Wednesday - Penangan Facebook -

Read more »

0
Semak Slip Daftar Ujian MUET 2013
Semak Slip Daftar Ujian MUET 2013

Ada tak dikalangan korang yang ambik peperiksaan MUET untuk sesi Julai 2013? Rasanya ada yang tertanya-tanya kenapa laman web untuk sema...

Read more »

0
Kenapa Nak Kunci Nafsu Suami?
Kenapa Nak Kunci Nafsu Suami?

Hamboooiii..korang..korang..korang semua, bukan main lagi ek cari fakta atau auta berkaitan dengan kunci nafsu suami. Kadang-kadang apa yan...

Read more »

0
Patutla Ramai Rakyat Malaysia Kahwin Di Thailand
Patutla Ramai Rakyat Malaysia Kahwin Di Thailand

Kadang-kala bila kita mengeluh, ada yang cakap itu dugaan, cabaran dan lain-lain. Tapi apa yang terjadi sebenarnya benda yang kecik dan buk...

Read more »

0
Blogger Kacak Kata Hafiz Rahim!
Blogger Kacak Kata Hafiz Rahim!

Siapa tak kenal dengan nama Hafiz Rahim yang terkenal dengan keyword blogger kacak yang boleh mengalahkan kekacakan Boni Kacak. Nasib bai...

Read more »

0
Floria Putrajaya 2013
Floria Putrajaya 2013

Kalau diikutkan  pesta bunga tahun sebelum nie diadakan pada bulan Mei, tapi untuk tahun nie dah masuk Jun akan berlangsungnya Pesta Bunga ...

Read more »

0
Buat Duit Dengan AssignJobs.com
Buat Duit Dengan AssignJobs.com

Hari ini dkna dah register dengan AssignJobs.com  untuk tambah pendapatan secara online. Mudah, cepat dan pantas. Hanya perlua ada Facebook...

Read more »

0
Wordless Wednesday - Bismillahirahmanirahim -
Wordless Wednesday - Bismillahirahmanirahim -

Read more »

0
Trojan Musnahkan Segalanya!
Trojan Musnahkan Segalanya!

Sedih...sedih..sedih.. sebab TROJAN punya pasal habis semua data dalam pendrive dkna hilang, musnah sama sekali. SEDIH! memang sedih.  ...

Read more »
 
 
Top