0
Dapat Bonus Raya Masih Tak Puas Hati??
Dapat Bonus Raya Masih Tak Puas Hati??

Grrrr....agak ketinggalan gak dkna baru dapat tau yang PM dah umum bantuan bagi sambutan hari raya buat penjawat awam semalam. Oh! Patutla ...

Read more »

0
Menu Berbuka Puasa Di Kelantan
Menu Berbuka Puasa Di Kelantan

Minggu lepas berkesempatan berbuka puasa di kampung. Memang goyang kaki kalau balik kampung, makanan semuanya terhidang atas meja tunggu az...

Read more »

0
12 Kesilapan Ketika Bulan Ramadan
12 Kesilapan Ketika Bulan Ramadan

Dkna nak kongsi dengan korang beberapa kesilapan yang kita lakukan di bulan ramadan tanpa kita sedari. Semoga ia membawa manfaat bersama...

Read more »

0
'Untungla' Iftar Di Masjid
'Untungla' Iftar Di Masjid

Kalau korang perasan, sejak mula berpuasa kebanyakan status dkna kat FB asyik berbuka kat masjid jer. Bila tiba jer waktu berbuka atau bert...

Read more »

0
Keyword 'Pecah Dara'
Keyword 'Pecah Dara'

Bulan puasa nie..ish ish ish.. tergelak dkna tengok keyword awal pagi ni. Tapi terfikir gak, siapa yang duk google keyword 'pecah dara&...

Read more »

0
Promosi Raya 2013
Promosi Raya 2013

Kalau korang perasan, setiap kali nak raya macam-macam jenis promosi yang dibuat. Kalau pergi kemana-mana sekalipon mesti ada tanda SALE. H...

Read more »

0
Dapatkan Air Zam Zam Percuma
Dapatkan Air Zam Zam Percuma

Alhamdulilah... semalam diberikan kesempatan untuk berbuka puasa dekat masjid besi. Semalam memang ramai yang buat solat tarawih, semoga ...

Read more »

0
Kenyataan "Kakitangan Awam Naik Gaji 1 Julai"
Kenyataan "Kakitangan Awam Naik Gaji 1 Julai"

Ramai yang menantikan bonus sebelum raya kan..hehee..tipu la kalo korang cakap 'tak dapat bonus pon tak apa, gaji dah naik' sedan...

Read more »

0
Wordless Wednesday - Undangan-
Wordless Wednesday - Undangan-

Read more »

0
Ramadan Is Loading
Ramadan Is Loading

Alhamdulilah..lebih kurang 5 hari lagi nak sambut puasa...pejam celik pejam celik rasa cepat sungguh masa berlalu. Kadang kala tak sedang u...

Read more »

0
Rasa Penat Tolak Ketepi!
Rasa Penat Tolak Ketepi!

Bukan jauh sangat pon, masih dalam Malaysia lagi...jadi setiap minggu balik kampung. Tak cukup bajet nak naik flight, balik naik kereta...d...

Read more »

0
Page Lucah Punya Kerja!!
Page Lucah Punya Kerja!!

Sebelum ni pon ada kes gambar dkna yang dicuri dan dijadikan testimoni untuk produk kecantikan. Itu pon bernasib baik jugak sebab kakak yan...

Read more »

0
Wordless Wednesday - SKMM -
Wordless Wednesday - SKMM -

Read more »

0
Cara Semak Status Permohonan PPA1M
Cara Semak Status Permohonan PPA1M

Korang yang tinggal kat Putrajaya atau bekerja kat sini dah semak ke belum status permohonan PPA1M? Rasa dah lama sangat kan cerita PPA1M. ...

Read more »

0
Semangat Penyokong Kelantan
Semangat Penyokong Kelantan

Memang betul-betul bersemangat penyokong Kelantan bila kejuaraan PIALA FA 2013 milik TRW. Semalam sepanjang perjalanan dkna dari Kota Bhar...

Read more »
 
 
Top