0
Pengakhiran 2013
Pengakhiran 2013

Pejam celik dah setaun mana berlalu dan berakhirlah tahun 2013. Banyak cerita suka dan duka sepanjang tahun 2013. Ada yang dkna kongsi bers...

Read more »

0
Semakan Fasa Ke-2 PPA1M Bermula 30 Disember 2013
Semakan Fasa Ke-2 PPA1M Bermula 30 Disember 2013

Sedia maklum untuk Fasa Ke-2 PPA1M boleh disemak mulai 30 Disember 2013 jam 12.00 tengahari.  Terkini yang dkna dapat info, cabutan untuk ...

Read more »

1
BR1M : Kemaskini Status Bujang Berkahwin
BR1M : Kemaskini Status Bujang Berkahwin

Sebelum nie korang dapat BR1M dengan status bujang , untuk permohonan kali ni korang dah jadi isteri atau suami orang. Jadi korang nak moho...

Read more »

0
Permohonan BR1M 2014 Bermula Hari Ini
Permohonan BR1M 2014 Bermula Hari Ini

Permohonan BR1M bermula hari nie. Jadi korang yang layak, boleh mula memohon mulai 23 Disember 2013 sehingga 31 Januari 2014 . Lebih ku...

Read more »

0
Mesra Bersama AllDay di Mukha Cafe TTDI
Mesra Bersama AllDay di Mukha Cafe TTDI

Sekarang nie kalau ajak makan, memang laju jer dkna pergi. Seperti orang mengantuk disorongkan bantal bila terima jemputan dari BroFramesto...

Read more »

0
Wordless Wednesday - Tandas VIP -
Wordless Wednesday - Tandas VIP -

Read more »

0
Jadual Pembayaran Gaji 2014
Jadual Pembayaran Gaji 2014

Dah sampai penghujung tahun 2013, hanya tinggal beberapa hari lagi nak menjengah ke tahun baru, 2014. Bagi kakitangan awam, pembayaran gaji...

Read more »

0
Review The Hobbit - 3D
Review The Hobbit - 3D

Bagi kaki wayang, rasanya korang tak ketinggalan tengok filem terbaru The Hobbit. Semalam dkna dan suami sempat berdating bersama-sama dala...

Read more »

0
Renungan Jumaat 13 Disember 2013
Renungan Jumaat 13 Disember 2013

" Dan kepunyaan Allahlah timur dan barat, maka ke manapun kamu menghadap di situlah wajah Allah (1) . Sesungguhnya Allah Maha Luas (...

Read more »

0
Kepentingan Penyusuan dan Teknik Penyimpanan Susu Ibu
Kepentingan Penyusuan dan Teknik Penyimpanan Susu Ibu

Minggu lepas dkna join seminar teknik penyusuan ibu kat Mumdreams . Pengalaman pertama sertai seminar berkaitan dengan ibu-ibu mengandung m...

Read more »

0
Wordless Wednesday -Date-
Wordless Wednesday -Date-

Read more »
 
 
Top