0


Korang dah check Maybank2u
Dah semak slip bonus 2014 kat e-Penyata Gaji ?
Pastikan semak penyata bulan Disember 2013 yea.

Setengah bulan gaji atau minimun RM 500 untuk semua kakitangan awam. Errmm.. ada yang merungut tak banyaklaa.. itu laaa.. ini laaa. Tapi sekurang-kurangnya dapat menampung perbelanjaan anak-anak yang baru masuk sekolah hari ni.

Orang cakap lepaslah 'topup' duit baju sekolah anak dan kelengkapan dorang.

Hari ni dah mula sekolah, ramai yang cuti kat pejabat dkna. Rata-rata nak hantar anak sekolah atau meraikan anak masuk musim persekolahan yang baru. Tahniah sebab jadi ibu bapa yang prihatin. Jalan raya pon dah mula sesak seawal pagi. 

Ada juga yang cuti hari nie sebab nak ke bank. Bank okeh!! Nak update buku ASB katanya... hehee.. wah! cam meriah lak dividen dan bonus dari ASB kan? Tahniah bagi mereka yang menabung secara bijak. 


Post a Comment

 
Top