0
Lama tak keluar melepak memalam..hahaa.. Sejak kawen, ni kali pertama ikut suami keluar malam sebab dia main futsal. Itu pon sebab lokasinya dekat je. Kat Presint 10, Puspanitapuri..kalau jauh-jauh memang sahih tak ikut. Lagi best duduk rumah dan tidur..hehehee




Dapat jumpa rakan blogger kat sana, ramai gak yang datang. Kalau nak tengok gambar-gambar menarik sepanjang malam mereka berfutsal, korang terjah FB +Ben Ashaari yea. Tunggu lepas bersalin nanti boleh lah lepak sambil ajar anak main futsal..hahaha.

Post a Comment

 
Top