0
Macam tak percaya anak teruna, Mikhail dah boleh meniarap. Semalam, 17 Ogos 2014 jam 5.30 petang genap usia Mikhail 3 bulan 7 hari dia meniarap sendiri kat rumah depan ibu dan abi. Dah 2 3 hari dkna tengok dia asyik duk golekan kepala dia kat bantal. Rupanya tu petanda anak mula nak meniarap.


Bila dah nampak gaya-gaya nak meniarap ni, yang paling excited duk pekik-pekik 'come on Mikhail, boleh..boleh..sikit lagi..sikit lagi' dah tentu abinya. Haaa.. dkna duk tengok jer la sampai betul-betul Mikhail boleh meniarap sendiri.

Waktu ni Mikhail sedang berusaha untuk keluarkan tangan yang tersangkut kat bawah dadanya. Dengar suara dia duk merengek nak alihkan tangan. Kemudian berjaya!!Horey..pastu dkna terus angkat..meleleh air liur koooooww.. basah tilam..hahahaa

Malam-malam pon tengok kalo nak tidur, gaya nak meniarap jugak..golek-golek kepala nak pusingkan badan. Ermmmm..pasni tak boleh nak tinggal dia lama-lama kat depan tv, takot dia meniarap tanpa kita sedar, yang paling takut dia lemas sebab tak pandai lagi nak angkat betul-betul kepala.

Post a Comment

 
Top