0
Haaaiiippp.. tajuk nie memang buat semua orang fikir dalam beg perempuan ni macam-macam barang ada. Biasanya dalam beg perempuan akan ada beg dalam beg dalam beg. Haa... berapa banyak beg yang ada dalam satu handbag. Kebetulan pulak dkna hari ni bawak handbag kecil, jadi tak banyak la beg dalam beg kan.


Ok, dalam beg dkna pagi ini ada beg duit yang color oren tu. Dan yang belang-belang tu pulak ada bedak, lipstik, ubat gigi, berus gigi, pencuci mekap dan tisu muka. Ada tersimpan telefon zaman purba, telefon nokia untuk digunaan bagi kes-kes kecemasan sahaja.

Dan barang yang paling last sekali, ada ubat Mikhail...hahhaaaa. Macam mana ubat anak boleh ada dalam beg ibu ni? Abi Mikhail sabotaj ni. Mikhail pon dah sihat dari demam...Wah! Nampak sangat dkna ambil beg ni tak tengok apa-apa dalam tu kan. 

Dalam beg korang ada apa??


Post a Comment

 
Top