0

Kalau naik campak, memang akan ada rasa gatal-gatal..miang..tak selesa kan. Kesian pulak bila anak kecik macam Mikhail kena campak. Kalau boleh bercakap, kita tau la apa yang dia tak selesa, ni asyik merenget jer. Sikit-sikit nangis...ermmm

Semalam, dkna dapat 3 produk Cosmoderm untuk Mikhail. Ketiga-tiga jenis produk ni untuk kegunaan luaran jer, sapu kat badan Mikhail. Kulit baby sangat-sangat sensitif, jadi kita kena pilih produk yang sesuai untuk kulit baby.

Ok, untuk produk pertama... Tea Tree Oil Lotion Talk untuk anti ruam. Kat badan baby biasanya akan ada ruam kan, so..boleh la sapu lotion ni.

Minyak Vitamin E dengan Minyak Rosehip  dan Vitamin E Cream pula untuk hilangkan kesan parut, untuk seratakan warna kulit, kulit kering dan lain-lain. Produk yang ni juga sesuai untuk orang dewasa yea. 

Harap Mikhail cepat sembuh... Risau ibu tau, badan pun dah nampak susut..ermmm.. 


Post a Comment

 
Top