0
Bila dkna cakap nak sapukan L'arome kat badan, ada yang gelak sebab dorang cakap 'ko dah kurus, nak sapu kat mana..nak jadi kering ke'...wah ! sentap mak jemah okeh.. hahaaaa..

Memang dkna tak nafikan dkna sejak dulu lagi kurus hehehe..tapi kan, lepas bersalin..ermm..bahagian perut ni agak buncit sikit. Yea... buncit dalam erti kata lain, bonjol kedepan..hahaha..




Sebab dkna dah kuruslah, dkna rasa dan nampak perubahan pada bahagian perut..ooiitt..tak nak nak amik gambar perut tunjuk kat korang kan..hehee

Dkna bersalin secara normal, tapi..ermm..perut tu...ermmm. Orang cakap sebab tak pakai bengkung elok masa dalam pantang.. Entahla betul ke tidak..



Sekarang ni dkna cuba produk slimming serum.. bukan untuk kuruskan badan yang semakin kurus okeh. Nak kembalikan ke'slim'an pada bahagian perut tu jer.. hahahaa.. Segan kat suami sendiri, bila lepas makan, perut makin membuncit.. Wooo..malu okeh ! anak baru sorang tau... Haa..tambah lagi kita ni perempuan, makin meningkat usia. Kalau tak jaga badan sekarang ni, dah makin berusia nanti haa..macam mana rupanya bentuk badan kita. Orang laki..ermm..makin buncit makin boroi..makin ramai orang berkenan, Ehhh! betul ke? hehehhee...

Korang dah cuba? Ada pengalaman tak? Boleh kongsi dengan dkna...

Post a Comment

 
Top