6
Pagi tadi, Dkna dah tengok video yang dikongsi oleh rakan kat instagram. Video bayi seusia Mikhail..mungkin. Sekali imbas jer dkna tengok, tak sanggup. Errmmm... Baru jer buka Facebook, kemudian nama Dkna dipetik oleh rakan. 

Klik...

Video anak kecil tadi.. 

Kali ni dkna tengok dengan jelas video tu kat pc. Jelas..terang..besar.. 

Allahuakbar... Allahuakbar...Allahubakbar...

Air mata terus gugur..gugur ke bumi. Tak terkata saat taip entry ni. Jari menggigil... 

Ya Allah.. Engkau selamatkan mereka dari bancana ni. Ya Allah, murahkan rezeki anak ini. Ya Allah, lindungilah anak ini.

Link Video berkenaan : Dodoian Seorang Bapa

Tenang wajah anak kecil ni, tak mengerti apa yang berlaku, apa yang dialami oleh keluarga mereka. Allahuakbar.. Sedihnya tengok, apatah lagi keluarga mereka. Subhanallah. 

Post a Comment

Sheila Salim said... 30/12/14 1:33 PM

Assalamualaikum dkna. menangis sheila tengok video ni pagi tadi. Allahurabbi.. sebak sungguh. teringat anak terus. semoga Allah permudahkan segala urusan mereka di sana...

KiD said... 30/12/14 6:09 PM

memang terkelu seribu bahasa.. moga anak kecil tu dan keluarga serta mereka di sana.. selamat...

bicara hati ke hati said... 30/12/14 6:16 PM

sedeh sgt.. hrap kuat dlm mnghadapi sgla ujian allah...

Jajas said... 31/12/14 8:30 AM

ayah yg baik

Tukang Karut said... 31/12/14 9:50 AM

mata aku berhabuk masa tengok...

Maria Firdz said... 31/12/14 10:45 AM

Thanks share.. Kt fb x dpt tgk... Hmm.. Tersentuh hati...

 
Top