0
Alasan Hospital Putrajaya Penuh
Alasan Hospital Putrajaya Penuh

Ramai yang tanya dkna kenapa tak bersalin kat Hospital Putrajaya jer sedangakan dkna memang tinggal kat sini dan buat pemeriksaan pon kat K...

Read more »

2
Saat Kelahiran Mikhail
Saat Kelahiran Mikhail

Syukur alhamdulillah, hari ni genap 14 hari usia anak teruna dkna yang diberi panggilan nama MIKHAIL. Semoga Mikhail membesar dengan baik s...

Read more »

0
Peringatan Pemeriksaan Ibu Mengandung
Peringatan Pemeriksaan Ibu Mengandung

Sejak kandungan 36 minggu (9 bulan) dkna dah terima 2 kali sms peringatan yang dihantar untuk pemeriksaan seterusnya di klinik kesihatan....

Read more »

0
Sebenarnya Due Date Hari Ini
Sebenarnya Due Date Hari Ini

Kalau ikutkan tarikh sebenar dkna dijangka bersalin ialah 5 Mei 2014. Nah! Bukti tertulis kat buku pink tu. Tapi selepas beberapa kali buat...

Read more »

0
Sesi Photoshoot Maternity Layan Diri
Sesi Photoshoot Maternity Layan Diri

Akhirnya...terlaksana jugak angan-angan nak ber'photoshoot' bila dah genap usia kandungan 9 bulan. Sebelum ni asyik tangguh jer den...

Read more »
 
 
Top