0
SELUDUP - Pencarian Bakat Baru
SELUDUP - Pencarian Bakat Baru

Ada tak dikalangan korang yang minat berlakon atau teringin jadi pelakon atau nak cuba-cuba berlakon? Apa kata korang sertai uji bakat untu...

Read more »

0
Raya.. Jom Balik Kampung!
Raya.. Jom Balik Kampung!

Lagi beberapa hari nak raya...waaa!! pejam celik dah hampir sebulan puasa kan. Dkna masih cuti bersalin dan duk goyang kaki jer ngan Mikhai...

Read more »

0
Renew Domain dkna.my
Renew Domain dkna.my

Ni kisah kelakar atau memalukan atau kisah apa entah...hehehee.. Nak dijadikan citer domain dkna.my tamat tempoh 2 Ogos 2014. Kira-kira lag...

Read more »

0
Bila Ibu Buli Anak
Bila Ibu Buli Anak

Kalau kat Sweden, sah ibu kena tahan lokap sebab buli anak..heheheee.. Orang cakap kalau anak kecik seusia Mikhail ni memang best buat main...

Read more »

0
Dah Buka Sarung Tangan Dia
Dah Buka Sarung Tangan Dia

Sekarang nie dkna dalam proses membiasakan Mikhail tanpa pakai sarung tangan. Pada mulanya dkna pakaikan sarung tangan sebelah jer supaya t...

Read more »

0
Zakat Fitrah Berkeluarga
Zakat Fitrah Berkeluarga

Buat kali pertama zakat fitrah dibayar oleh suami. Alhamdulilah... kata suami, kalau tahun lepas dkna dan dia masing-masing bayar sendiri t...

Read more »

0
Perkembangan Anak Usia 2 Bulan
Perkembangan Anak Usia 2 Bulan

Hari nie genap 2 bulan usia anak teruna Mikhail. Alhamdulilah, segala urusan untuk jaga dia dipermudahkan oleh-Nya. Pagi tadi buat lawatan ...

Read more »

0
Little Scientists - Proses Pembelajaran Anak
Little Scientists - Proses Pembelajaran Anak

Bila berbicara tentang anak, perkara yang selalu bermain di fikiran ibu bapa mestilah pembelajaan mereka. Bagaimana untuk membesarkan anak-...

Read more »

0
Mikhail Di Putrajaya
Mikhail Di Putrajaya

Genap seminggu Mikhail ada kat Putarajaya. Alhamdulilah, keadaan semua terkawal dan Mikhail pon tak meragam. Mungkin dia tau ibu dan abi te...

Read more »
 
 
Top