2
Huh !! Dapat kiriman gambar dari whatsapps berita penangguhan sesi persekolahan bagi tahun 2015.  Haaaa... sekali lagi nak tangguh?? 


Secara logiknya, kalau nak tangguh bagi negeri yang dilanda banjir, ermm.. ok lah kan. Pastu duk fikir-fikir cam tak caya. Tercari gak paparan ni berapa haribulan. Tak jumpa. Cari kat berita harian online pun tak ada. Ok.kita tunggu berita kat tv malam ni.



Tak lama kemudian, dapat lagi kiriman. Ermmm.. rupanya berita ni PALSU. Haaaiissshh...siapa punya kerja la yang kreatif sangat duk edit paparan berita ni. Setakat hari ni, persekolahan akan bermula 11 Januari 2015 bagi negeri Kelantan, Terengganu, Kedah dan Johor manakala negeri lain bermula 12 Januari 2015.

Post a Comment

Farah Waheda Wahid said... 2/1/15 8:16 PM

Ramai sangat yang rajin buat troll...

Ezad Skytech said... 2/1/15 9:07 PM

tu la....tangan tu gatal nak sebarkan berita tak sahih ni..da menyusahkan ramai orang yang percaya dengan berita tu...

 
Top