4
Semalam Dkna sempat ke IDCC, Shah Alam untuk HIJABEY2015 yang buat julung kali bermula roadshow hijab dan beauty di Selangor. Meriah? Haaa... korang yang pergi hari pertama, kedua dan semalam boleh tengok kemeriahan Hijabey2015 ni. Banyak booth yang dibuka dengan pelbagai jenis jualan. 

Bukan sekadar pakaian muslimah jer ada, makanan pun turut dijual. Macam-macam ada. Bagi mereka yang berminat bergambar, ada disediakan proop Hijabey. 



Hadiah kenang-kenangan untuk blogger yang hadir di Hijabey sepanjang karnival ni berlangsung. Hijabey2015 akan diteruskan di Pulau Pinang pada 29 hingga 31 Mei 2015 dan lokasi terakhir di Kelantan pada 21 hingga 23 Ogos 2015.

Bagi orang Utara dan orang Pantai Timur, jangan lepaskan peluang untuk singgah di Hijabey2015 nanti. 

Bagi vendor yang berminat sertai Hijabey2015, boleh buat tempahan booth anda di sini : 

Website : www.hijabey.com

Koleksi gambar-gambar menarik sepanjang berlangsungnya karnival ni, boleh tengok kat sini :

Instagram : Hijabey2015




******************************************************************************




  • Dkna menerima bayaran ANSURAN untuk pembelian Ephyra !!
  • Harga promosi lebih murah dari harga pasaran.
  • Pastikan korang beli dari dealer yang sah dan berdaftar sahaja
  • Hubungi : 017 221 7636 untuk keterangan lanjut. 





Post a Comment

Ezy Loy said... 6/4/15 8:27 AM

ala kat teganu xde ke..

mas saari said... 6/4/15 9:13 AM

mesti semlm sale murah2 kan.. maklumlah last day

Mama Kembar 3 said... 6/4/15 10:33 AM

puas hati pergi hari tu, dpt beli shawl yg cantik cantik & murah :-)

Kak Mahh said... 6/4/15 5:35 PM

Geng utara sila simpan tarikh yang seterusnya.

 
Top