9
Alahai anak teruna Mikhail. Kalau tak dapat sakit memang tak sah. Sakit buatan sendiri, melasak jer sekarang ni. Lagi-lagi dah boleh berjalan, tak terkejar-kejar ibu kamu nak ikut.




Dua jari kanan melecur . Haaa.. panjang ceritanya. Nak dipendekkan, hari ke-3 keadaan jari. Gelembung-gelembung bisa tu abinya cucuk bagi pecah. Ermm... menangis sekejap jer waktu mula-mula jari tu melecur kemudian dia boleh main macam biasa. Macam tak sakit. Dkna yang sapu ubat kat jarinya pulak rasa gerun. Moga cepat baik jarimu anak.


Post a Comment

INNANIE ARIFFIN said... 21/4/15 11:19 PM

Ala siaannyaaa...

cepat-cepat letak minyak gamat. and buang kan air tu. air tu yang nanti boleh jadi kuman & nanah.

Suria Amanda said... 21/4/15 11:28 PM

Alahaiiii kesiannyaaa...kenapa tu dkna...

Kak Mahh said... 22/4/15 5:49 AM

Cian Abe Mikha.

Unknown said... 22/4/15 6:00 AM

Budak bijak,nak merasai kehangatan panasnya lilin tu hihihi

Unknown said... 22/4/15 9:27 AM

nice blog.... visit mine...

Kakzakie Purvit said... 22/4/15 10:19 AM

Anak seusia Mika ni apa pun yg terjadi tetap org dewasa yg menjaga yg bersalah... kesian dia. Kalau masa kena terus sapu alano lotion (amway) tak gelembong macam tu.

Unknown said... 22/4/15 10:21 AM

betul kata kak zakie tu.. kena cari allano lotion tu simpan satu.. bila melecur je cepat2 sapu.. tak jadi gelembung gitu.. bisa pun hilang cepat je..

ezy.xixii said... 22/4/15 11:20 AM

alahai..
saketnyeee jari melecur..

semoga cpt baik!

Fatin Bella said... 24/4/15 6:14 PM

sian nye mikha. Muah ciked !

 
Top