4
Hari ni ulang tahun kelahiran suami. Dah tua rupanya suami ku..hehehehe.. Untungla kahwin dengan bini yang jauh lebih muda kan..ehehheee.. Kali ni, tanpa perancangan apa pun untuk suami semperna ulang tahun kelahiran dia seperti tahun lepas Suprise Untuk Suami sebelum melahirkan Mikhail.

Rezeki suami, tahun ni dikejutkan oleh keluarganya di Kedah. Rancangan dorang tanpa pengetahuan Dkna. Haaa.. Dkna pun tau keluarga rancang ni lebih kurang 10 minit sebelum kejadian.


Orang laki ni kan, kalau kita buat kejutan macam mana pun muka dorang nampak blur jer,..hahaha.. Macam tak ada perasan lak...hehehe. Macam muka Mikhail yang tertanya-tanya apa benda yang kecoh kat rumah atoknya. Bila tengok makanan, baru nampak muka teruja nak makan.


Keluarga besar di Kedah. Cukup lengkap mak, ayah, 4 adik beradik, anak saudara, atok dan jugak mak saudara. Next year makin bertambah cucu cicit keluarga Kedah, InshaAllah. Terima kasih semua sebab sponsor untuk kejutan hari lahir suami. Fuh! cancel nak sambut birthday dia.. shhhyyyyy ... 

Lagi 5 hari, ulang tahun kelahiran Mikhail. Ermm.. Mikhail nak apa? Nak adik erk? 



Post a Comment

Yan Ty said... 5/5/15 4:22 PM

Happy Birthday , Jai !!!

Jaga diri Dkna...

Yan Ty said... 5/5/15 4:22 PM

Happy Birthday , Jai !!!

Jaga diri Dkna...

hazman fadzil said... 5/5/15 4:31 PM

Hahahaha..... hepi bezday to Along... yup macam abang man gak... kureng skit bab2 suprise dan kejutan nie... keh3x

KiD said... 5/5/15 5:38 PM

selamat hari lahir Jiran Jambatan... hehehehee

 
Top