6
Balik kampung dengan jari sakit, bila atok tanya 'mana jari sakit?' terus dia angkat lengan, tunding jarinya yang melecur. Kalau tak angkat lengan, dia buat-buat tengok jari dia sambil main-main tempat luka tu.




Hari ke-6 keadaan jari melecur. Nampak teruk sebab bahagian yang kering tu terkopek, jadi berdarah dan berair balik. Lepas habiskan antibiotik, alhamdulilah.. Jari makin elok, dah kering dan tinggal sikit jer lagi bahagian yang belum baik sepenuhnya.

Bila tengok reaksi anak, dah faham semuanya. Oh ! Dah besar rupanya anak ku. Dah hampir setahun. Fuh ! Kejap jer masa berlalu, rasa macam baru semalam lahirkan dia. Hari ni dah pandai ikut arahan, dah pandai memberontak... heheee.. Hai anak.. makin lasak, makin panjang akal..


Post a Comment

NATRA ISMAIL said... 6/5/15 2:22 PM

Mesti pedihkan. Semoga cepat sembuh ye dik.

NATRA ISMAIL said... 6/5/15 2:23 PM

Mesti pedihkan. Semoga cepat sembuh ye dik.

Kak Mahh said... 6/5/15 2:46 PM

Cian abe mikha....

eima said... 6/5/15 4:34 PM

siannye ..... mesti sakit kan ....

yoorin melacolea said... 6/5/15 6:05 PM

alaa ciannyaaa.. tengok pon dah ngilu.. pandai dia tunjuk jari sakit..

misz sheyla said... 7/5/15 7:51 AM

kesiannye lahai....cepat sembuh ye syg

 
Top