4
Setiap kali kita puasa, kat pejabat mesti rasa sejuka kan. Walaupun suhu aircond memang diselaraskan. Bila bulan puasa pulak, macam-macam gaya kawan-kawan kat pejabat bawak blazer yang tebal, pakai stokin, pakai inner dan lain-lain. Sebabnya nak kurangkan rasa sejuk. 


Sepanjang puasa, mesti ada yang mengadu 'sejuk'. Tapi hari ni, ada pengumuman kat pejabat. Masalah teknikal, aircond tak berfungsi sehingga petang. 


Fuh ! 1 hari tanpa aircond la. Agak-agak boleh bertahan ke duduk dalam pejabat yang bertutup tanpa aircond sepanjang hari. Mana nak cari kipas? Nak buka tingkap? Atau buka pintu kecemasan jer? Heheee..

Harap-harap cepatlah pihak teknikal repair masalah ni. Janji.. janji.. pasni tak ngadu sejuk sepanjang bulan puasa.




Post a Comment

Ezy Loy said... 24/6/15 10:41 AM

saye keje xde aircond..
keje bwh kipas je.. kdg panas.. huhu

Kakzakie said... 24/6/15 11:59 AM

Hmmm.. memang tak bolehlah kalau duduk office tak ada aircond
Tak sama dlm rumah.

yoorin melacolea said... 24/6/15 12:47 PM

memang ada masalah ke kat semua pejabat gomen?.. padanlah ramai cakap dah macam ayam golek kena panggang... ahaha

 
Top